Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Sak vi köra 10,30 som vi brukar? Har vi tur kanske vi kan locka dit VV brudarna också då..
Usch hur många points har ett ballerinakex? Har mulat i mig tre och tittar lystet på det fjärde.. Eller, är det "gratis"??
Ingen babysim för vår tös idag.... så jä*la trist! Maken kom inte från jobbet som han skulle och jag har varken bil eller körkort.... Hade jag vetat innan hade jag kunnat ta tåget.
Skulle klippt mig i tisdags men hon var sjuk, blev ombokad till idag men dom ringde och berättade att hon fortfarande var sjuk, så, nu får jag har mikrofonfrisyr på söndag...
Ok, färdiggnällt!
metallgem: Det härliga med den här tråden är att man FÅR gnälla. Trist med frisören, man blir så jäkla besviken när man är inställd på att klippa sig.. Men du kommer säkert vara jätte fin ändå! I nya kläder o allt!
För oss passar 10.30 jätte bra, vad säger ni andra?
10.30 blir bra. Vad kul! Så får vi prova Bibblans fika också. Och så får vi se om Ellen dyker upp. Det är en tjej som jobbar på Bibblan som vi "känner" via nätet. Hon är typ jättegravid.
Ses på måndag då, 10.30 på biblioteket.
Ni VV-besökare, kom ni också!
Simmet var förresten en succé! Moa plaskade som bara den och lyckades till och med ge en annan bebbe en "lusing"... ha ha...
Angående Ballerinakex så är de nog pointsfria... ha ha...
(Ska vi vara allvarliga så tror jag de är 1,5 - 2p, vet inte exakt.. Åse?)
1st ballerina 1,5p!
usch...nu blev ju jag också sugen på ballerina!
Jag med, mums!
Nu håller K på att laga ett recept från vår nya VV kokbok. Phad Thai med kyckling o risnudlar, luktar himmelskt! Min favvo rätt när vi äter på Phun Thai, hoppas det är lika gott på restaurang a´la Kristian.
Hoppas ni får en mysig fredag, jag ska bara vara o kolla på "Låt oss dansa".
Det är ju bara så härligt att komma hem och läsa alla roligheter.
Och visst är det skönt att få gnälla en runda..man mår lite bättre sen faktiskt.
London= härligt. ja, det blir lite födelsedagsresa fast försenad. Han fyller nästa vecka..men vi åker i maj. Strunt i det. kul att komma dit bara.Några av mina bästa vänner bor där.
krya på er..
åh, vad jag önskar att jag kunde vara med på måndag.
men jag ska hämta svärföräldrarna från tåget..och sen ska vi flytta hem..så på tisdag sviker jag inte på ÖF.
10.30 borde funka galant för oss eftersom nya VV tiden är 9.30! Vad säger ni MahJ, carenya och Uppsala?
Du "känner" väl Ellen också, Åse?