Gravida/mammor i jönköping
Jag har också hittat hit
.
Hur går det för er? Blir det några bebisar snart? Jag håller tummarna för er! Snart får ni följa med på bebisfika
.
Jag har också hittat hit
.
Hur går det för er? Blir det några bebisar snart? Jag håller tummarna för er! Snart får ni följa med på bebisfika
.
Lägger in mig på listan:
2006:
oktober
bebis i oktober BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
december
MN72 BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt
2007:
januari
Det verkar ju som bebisarna inte är långt borta nu, MN72 och Springsteen. Lycka till!
Hej svejs! Här har man visst missat en del.. Ska bara säga att jag håller med Miidori fullt ut. Tråkigt att det blivit så här..
Jag hänger gärna på en fika nästa vecka. Kan alla dagar utan måndag och gärna efter två. Jag och Miidori har varit på Åhlens Cafe några gånger och där tycker jag det är bra, inte så mycket folk och plats för barnvagnar
.
Jag är också fikasugen
.
Fika torsdag 11/1
Kotten
Thullan (om inte nåt inträffa)
Therese o Ebba
Förresten! Är det nån som har nåt bra tips på nån god kaka? Sambon fyller år på söndag och jag tänkte chocka svärmor med hembakat. Gärna nåt som är smidigt att göra
.
Trevlig helg på er!
Kolla in detta! Han är bara för söt!
wwwb.aftonbladet.se/klipptopp//initSurvey.do
GRATTIS SPRINGSTEEN!!
Hej, hoppas alla har haft en bra helg!
GRATTIS MEDISTRA! Loke, vilket fint namn!
Miidori: Ojojoj, vad hon har växt lilla Tindra! Själva ska vi till bvc på onsdag och vaccinera. Ska bli roligt att se hur mycket Ebba har växt sen sist..
Idag firar jag och sambon sju år tillsammans
och jag funderar på att låta Ebbas mormor sitta barnvakt ett par timmar ikväll så vi kan gå ut och äta...
Ha det bra alla!
Ska bli skoj med fika på torsdag!
Jättesöta bebisar i Expressen
. Sitter här med min lilla sötnos som "pratar" med sig själv för fullt. Antagligen tycker hon det låter roligt med sin egen röst
..
Nä, nu ska jag nog göra lite nytta här hemma, har mest suttit framför datorn idag...
Godnatt!
Hej!
GRATTIS MN!!
Idag har Ebba vaccinerat sig. Det gick bra, hon var så duktig.. Hon är nu 60 cm lång och väger 5350 g. Bvc-sköterskan sa att jag antagligen inte producerar så mycket mjölk längre så jag ska börja ge lite mer ersättning. Imorn är hon tre månader, min lilla Ebba, tiden går så fort!
Hoppas vi blir några stycken på fikan imorn... Jag kommer i alla fall!
Ha det bra alla!