Gravida/mammor i jönköping
jomi: lägger till dig i min lista
maxpax: välkommen till ett helt underbart gäng ![]()
jomi: lägger till dig i min lista
maxpax: välkommen till ett helt underbart gäng ![]()
Usch ja, det är så hemskt!! Det finns ju så mycket sjuka människor som verkligen vill ha hjälp men som inte anses vara tillräckligt "sjuka". Sen händer såna här saker!!
Tycker som Thullan. Lägg mer pengar på vården så sånt här slipper hända!!!
Godmorgon alla!
Har hela helgen planerad nu
:
I kväll ska jag, min mamma och syster till relaxen på Rosenlundsbadet. Ska bli riktigt gott
. I morgon ska vi titta på huset!! Jippee!! Senare på kvällen ska vi hem till sambons kusin som fyller år. På söndag blir det nog en sväng hem till mina päron när sambon är iväg o spelar match. Och på kvällen blir det förhoppningsvis bara våran lilla familj hemma o myser.
Hoppas alla får en riktigt bra helg!
Miidori: Jag kan ju komma till Juneporten o möta upp er så slipper ni ta omvägen förbi Klippoteket =).
Har varit på riktigt dåligt humör idag! Börjar bli väldigt trött på människor som tror sig veta vad som är bäst för min dotter. Men så fort jag kom in här på tråden så blev jag på bra humör, tur att ni finns, ni är för goa
. Jag får väl lätta mitt hjärta på tisdag (om ni orkar lyssna).
Kram på er alla!
jomi: det värsta är att jag sagt ifrån och då är det lugnt ett tag sen börjas det igen, så himla tröttsamt!! Men men, får väl ryta ifrån ordentligt nästa gång
.
Miidori: ja, vid ingången blir bra, ska vi säga tjugo över ett? Och om det är nån mer som vill ta följe därifrån får ni hojta till.
Tokfiorna: Gjort något med köttfärsen än?? Jag åt en så himla god tacopaj igår. Istället för pajskal så låg det tacochips i botten.
Dags att ta hand om Ebba, tror nummer 2 är på g
.
Kram alla!
Tokfiorna: Det var bara tacochips i botten (ingen pajdeg). Sen var det köttfärs med tacokrydda. Överst var det philadephiaost o creme fraiche ihopblandat och riven ost över allt. Så fick vi sallad till det. Jag hoppas det blir gott! Kramar Therese ![]()
Medistra: Fy, vad hemskt! Varför ska sånt här behöva hända?? Kramar
Varför hamnar jag alltid här på Familjeliv när jag lovat mig själv att städa?
Kram på er alla!
Hej svejs! Mycket trevlig fika idag, som vanligt..
. Finns ju alltid massa att tjöta om, hehe. För mig funkar onsdag nästa vecka väldigt bra!
Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30
Madde o Wilma
Cissie o Tindris
Tessan o Ebba
Nu ska vi iväg och storhandla, är helt tomt i kylskåpet!
Ha det gott alla!
Miidori: Vad skönt att Tindra sov så länge!! Ebba har ju sovit ganska bra senaste tiden, 8-9 timmar i sträck, men i natt var hon vaken mellan 3.30 och 5.30. Så idag är jag ganska trött..
Hoppas alla får en trevlig dag!
Oj, vad det händer grejer när man inte har varit inne här på ett tag, många nya som hittat hit. Hoppas vi får plats på fikat...
Vi är ju några stycken som hängt i den här tråden sen start och vi har alltid vääldigt trevligt när vi träffas, mycket att prata om
.