Inlägg från: therese o ebba |Visa alla inlägg
  • therese o ebba

Gravida/mammor i jönköping

Godnatt på er alla goa människor!

Miidori: vi ses på bvc imorn! Skrattande

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej hej! Hoppas allt är bra med er alla!

Miidori: Handlade du nån palsternacka idag eller? Det gjorde jag Skrattande så ikväll ska nog Ebba få smaka på lite palsternackspuré (mm, låter ju jättesmarrigt...NOT).

Är på sånt himla bra humör idag! Det var till och med roligt att städa innan. Skumt...

Ett tips till alla här! Om Miidori bjuder hem er på fika, tacka för guds skull inte nej!!! Jag har smakat hennes kladdkaka, tror aldrig jag ätit nåt godare Räcka ut tungan.

Förresten, vilken tid var fikan imorn?

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Haha! Måste bara berätta en grej! Ebba är sån så hon gärna stoppar allt hon får tag på i munnen. Satt här i sin babysitter för en stund sen och när jag kollar till sitter hon med hela strumpan i munnen o tuggar Räcka ut tungan.

Tokfiorna: Glömde svara på din fråga innan. Jag har Ulla på bvc. Hon e bra!

Pärlan81: Ska ni ha dop utan folk? Jag skulle gärna vilja döpa Ebba utan att hela släkten (både min o sambons) är där och sen senare i sommar ha typ namnfest som du pratar om.
    Miidori: Du e go du (lika go som kladdkaka Skrattande).

KRAM ALLA

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Heej!

Vad roligt det ska bli med fika idag!! Är också lite nervös, har varit med nästan alla fikor men bara träffat några av er.. Ska i vilket fall som helst bli riktigt trevligt!

Jag är så glad idag, Ebba har sovit från 23.00 till 8.00, sen åt hon och somnade om och vaknade för en halvtimme sen (jag passade på att sova också). Underbart!!

Nä, nu ska jag käka lite frukost. Vi ses om några timmar!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej och tack för supertrevlig fika!! Ska bli roligt med babysång på måndag Glad. Det var jätteroligt att träffa er alla. Vaddå Tokfiorna, du pratade väl inte så mycket Flört hihi.

Jag ställer på tjejkväll, jätteskoj!!

Måste in o kolla bilderna nu!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hmm, tur att jag blir så jäkla snygg på kort...... NOT! Tror det är nåt fel på din
    kamera, Cissie Flört.

Bara så ni vet, alla ni som inte träffat mig, jag ser INTE ut sån där egentligen. hahaha

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Shiit, här var ju hur mycket som helst att läsa. Får ta det sen... ska till bvc snart och måste väcka sjusovarn nu.

Kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Jaha, nu har man suttit här ett tag för att läsa allt man missat (har ju inte varit inne på fl sen nio-tiden i gårkväll Flört).

Vi har också varit på bvc idag. Ebba väger 5945 g o är 62,5 lång. Då ska ni veta att det bara skiljer tre dagar på Ebba o Tindra Skrattande. Ska börja med smakportioner nu i helgen, hoppas på att Ebba kan öka lite i vikt..

Tintan: Jag förstår om du blev förbannad. På baksidan av vårat hyreshus är det som ett tak man kan vara ute på (en del hyresgäster sitter o grillar där på somrarna). För ett tag sen när jag kom med Ebba o skulle in i huset hörde jag att det var några "snorungar" (13-14 år) där uppe och kastade snöbollar. Ebba satt i sitt babyskydd när de helt plötsligt slänger ner en stol typ tre-fyra meter från henne. Jag blev fly förbannade och gick och skällde ut ungjä****na. Hade Ebba fått stolen på sig hade hon dött!! Har nog aldrig varit så arg (och rädd) i hela mitt liv.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba
    Babysång 19/2-07 14.00

Cissie o tindra!
    Angeelica o Tifa
    Josefine o Molly
    Tessan o Ebba
    Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba
    Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra