Inlägg från: therese o ebba |Visa alla inlägg
  • therese o ebba

Gravida/mammor i jönköping

Grattis Ozzie!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej! Tänkte bara säga att jag numera heter therese o ebba (tidigare bebis i oktober)!

God natt!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Ja, det var supertrevligt på fikan Skrattande.

Vad sägs om ny fika nästa vecka? Jag kan alla dagar Flört.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Jag ställer på en lunch. Då behöver jag inte släpa upp stackars Ebba så tidigt, hon är verkligen ingen morgonmänniska Glad.

Hämtade förresten Ebbas bok på biblioteket igår (den man får när barnet är tre månader). Den var jättefin! Har suttit och läst lite för henne nu, hon tycker det är hur kul som helst Skrattande.

Kram Therese

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Thullan: vi fick ett presentkort när vi var på tremånaderskontroll på bvc igår som man ska lämna på biblioteket. Har du inte fått det? Skumt...

Lunch 18/1 kl:14

Thullan (om jag inte måla i nya lägenheten)
    Cissie och Tindra
    Therese och Ebba

(Tog bort dig från listan Blondie eftersom du inte kunde då..)

Nu ska jag hänga tvätt...blää

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej! Idag vände sig Ebba från rygg till mage!! Hon låg o kämpade ett bra tag i sitt babygym innan Skrattande...

Önskar alla en trevlig helg!

Kram therese

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Mizaja: Jo, det är nog tidigt. Tror min mamma sa att jag vände mig när jag var fyra månader (Ebba blev ju tre månader igår Glad). Hon är såå duktig. Lite roligt att Tindra vände sig första gången för tre dagar sen o Ebba är tre dagar yngre, alltså precis på dagen lika gamla Skrattande...

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Sesam har ju lunch o gott om plats för barnvagnar. Men för min del funkar det var som helst... Hoppas alla har haft en bra dag, själv har jag precis vart o tränat så jag känner mig så himla nyttig Räcka ut tungan.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Ja, men då säger vi väl Sesam då. Lägger in listan igen. Nån mer som ska med?

lunch 18/1 kl:14 på Sesam

Madde och Wilma (om jag inte måla lägenheten)
    Cissie och Tindra
    Therese och Ebba
    Petra o Willy

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Ja, det var jättetrevligt idag!! Tack Cissie o Madde för trevligt sällskap . Hade lätt kunnat sitta ett par timmar till, tiden gick ju så himla fort Skrattande.

Nu har jag varit o tränat, ska sticka ner till Hemköp snabbt o sen hänga tvätt. Fullt ös, medvetslös Räcka ut tungan.

Kram på er alla!!

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping