Gravida/mammor i jönköping
Grattis Ozzie!!
Grattis Ozzie!!
Hej! Tänkte bara säga att jag numera heter therese o ebba (tidigare bebis i oktober)!
God natt!
Ja, det var supertrevligt på fikan
.
Vad sägs om ny fika nästa vecka? Jag kan alla dagar
.
Jag ställer på en lunch. Då behöver jag inte släpa upp stackars Ebba så tidigt, hon är verkligen ingen morgonmänniska
.
Hämtade förresten Ebbas bok på biblioteket igår (den man får när barnet är tre månader). Den var jättefin! Har suttit och läst lite för henne nu, hon tycker det är hur kul som helst
.
Kram Therese
Thullan: vi fick ett presentkort när vi var på tremånaderskontroll på bvc igår som man ska lämna på biblioteket. Har du inte fått det? Skumt...
Lunch 18/1 kl:14
Thullan (om jag inte måla i nya lägenheten)
Cissie och Tindra
Therese och Ebba
(Tog bort dig från listan Blondie eftersom du inte kunde då..)
Nu ska jag hänga tvätt...blää
Hej! Idag vände sig Ebba från rygg till mage!! Hon låg o kämpade ett bra tag i sitt babygym innan
...
Önskar alla en trevlig helg!
Kram therese
Mizaja: Jo, det är nog tidigt. Tror min mamma sa att jag vände mig när jag var fyra månader (Ebba blev ju tre månader igår
). Hon är såå duktig. Lite roligt att Tindra vände sig första gången för tre dagar sen o Ebba är tre dagar yngre, alltså precis på dagen lika gamla
...
Sesam har ju lunch o gott om plats för barnvagnar. Men för min del funkar det var som helst... Hoppas alla har haft en bra dag, själv har jag precis vart o tränat så jag känner mig så himla nyttig
.
Ja, men då säger vi väl Sesam då. Lägger in listan igen. Nån mer som ska med?
lunch 18/1 kl:14 på Sesam
Madde och Wilma (om jag inte måla lägenheten)
Cissie och Tindra
Therese och Ebba
Petra o Willy
Ja, det var jättetrevligt idag!! Tack Cissie o Madde för trevligt sällskap
. Hade lätt kunnat sitta ett par timmar till, tiden gick ju så himla fort
.
Nu har jag varit o tränat, ska sticka ner till Hemköp snabbt o sen hänga tvätt. Fullt ös, medvetslös
.
Kram på er alla!!