Gravida/mammor i jönköping
Miidori: självklart ska jag med på tjejkvällen! det är bara det att jag inte orkat leta upp listan än, hehe. Och jag lär väl inte missa nån fika heller, du vet ju hur svag jag är för onyttiga saker
.
KRAM
Miidori: självklart ska jag med på tjejkvällen! det är bara det att jag inte orkat leta upp listan än, hehe. Och jag lär väl inte missa nån fika heller, du vet ju hur svag jag är för onyttiga saker
.
KRAM
Äh, Jimmy har somnat i soffan (igen) så jag struntar i filmen och hänger här ett tag istället...
Cissie: Hehe, fika e gott... Vad duktig Tindra är! Tänkte börja ge Ebba potatis imorgon, kul med en ny smak för henne (eller jag tycker det är roligt iaf). Tror också jag ska börja med lite gröt snart, ger du henne banangröt fortfarande eller?
Sommartider: Fy, vad jobbigt! Hoppas du blir bättre snart! kram
Hej hej!
Här har det inte hänt mycket sen i gårkväll.
Pärlan: Stackars Molly, hoppas hon blir bättre snart. Får hoppas att vi ses på babysången på måndag.
Jenny A: Åh, vad skönt med sol o värme! Ha en riktigt bra semester
Maxpax: Jag flyttar ju snart till Norrahammar och då kan vi ta följe in till "storstan" till fikor o promenader
Alla som ska ut o promenera: Klä på er varmt!! Ses på Åhléns efteråt
Springsteen o Tintan: Vi ses på Åhléns. Jag kommer nån gång efter ett.
Alla andra: Ha en jättebra dag!!
Kramar Therese
Hej o tack för himla trevlig fika!! Kul att vi blev så många!
Nä, dags att springa ner till tvättstugan!
Promenad runt munskjön 20/2 kl: 12.00
Cissie o Tindra
Tessan o siri
Therese o Ebba
Godnatt på er alla goa människor!
Här kommer en stor
KRAM
till alla underbara människor i tråden.
Grattis Kottten!!
Borde också städa men tycker verkligen att det suger... blää... Fast det kan ju vara en trevlig överraskning för sambon att komma hem till en nystädad lägenhet. Det får väl bli min Alla hjärtans dag-present till honom. Själv räknar jag inte med att få nåt...
.
Nä, nu ska jag inte vara bitter!
Ha en bra dag alla!!
Tokfiorna: Då kanske du har lite tid över att komma förbi och städa här med då?? Själv har jag ju inte börjat än och Jimmy är hemma om en timme...
Det där med romantik-kurs är ju en bra affärsidé kanske. Frågan är väl hur många karlar som skulle gå dit självmant
, inte min i alla fall...