Inlägg från: therese o ebba |Visa alla inlägg
  • therese o ebba

Gravida/mammor i jönköping

Nej, nu blev det konstigt, försöker igen

Fika Träff på Nyfiket!

Tisdagen
    Den 30/1 kl 13.30

Martina
    & Emilia & Michelle
    Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Madde och Wilma (om jag fått iordning hemma)
    Josefine & Molly (hoppas på barnvakt)

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Mitt fel Skrattande

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Thullan: haha, stackars karl Flört.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

På lördag ska vi åka o kolla på vårat hus!! Har ju inte sett det sen visningen i september så vi är riktigt nyfikna nu...

Gravisen: har ni hört något om huset än? Är så nyfiken Glad.

Nu är det dags att käka lite o slappa framför tvn..

Ha det gott alla!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Gravisen: Jag håller tummarna för er Räcka ut tungan. Surt att städa men man känner sig väldigt duktig efteråt...

Jodå, nu är det klart vem som får lägenheten så vi slipper mer spring här...

Och du Petra, det var på lördag vi skulle titta på huset, inte imorn (hehe, ger igen lite på din pikning Flört).

Kram

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Miidori: Jo, lite sorgligt är det faktiskt att flytta från er Gråter. Men jag lovar att komma in till "storstan" så ofta jag kan Skrattande. Får väl börja träna på att åka buss med barnvagn (ingen höjdare direkt). Sen är ni ju så välkomna ut till Norrahammar så fort vi fått iordning lite Skrattande.

Ha en bra dag allihopa!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Jippiee!! Det blir ju hur bra som helst!! Ser framför mig hur våra små sötnosar krälar runt i trädgården i sommar Skrattande.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Jaa, vad roligt!!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej! Jag har lagt in följande i min adresslista:

Miidori
    Thullan
    Gravisen
    Pärlan81
    Tintan
    MN72
    Springsteen

Jag tog dem som är anmälda till fikan på tisdag. Om det är någon mer som vill vara med får ni hojta till!!

Tänkte jag skulle bjuda ut er allihopa till vårat hus framåt våren, kanske ha picknick i trädgården .

Gravisen: Hur går det!? Hört något än??

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Miidori och Thullan: Måste vara hemskt jobbigt att förlora någon nära anhörig.. Är så tacksam över att mina nära o kära är friska och mår bra.

Idag vaknade jag upp bredvid Ebba som låg där med ett jättesmile på läpparna. Dagen kan ju inte börja på ett bättre sätt Glad.

Igår kväll fick mormor passa Ebba ett par timmar när min sambo fick för sig att jag skulle lära mig åka skidor. Inga brytna ben idag så det måste väl gått hyfsat bra då Flört.

Ha en bra dag och kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping