Inlägg från: therese o ebba |Visa alla inlägg
  • therese o ebba

Gravida/mammor i jönköping

Godmorgon alla!

Var bara tvungen att skriva något här så ni ser att det faktiskt finns dagar då jag går upp innan tio Skrattande. Ska iväg och fika med en morgonpigg kompis, annars hade jag gärna legat kvar i den varma o goa sängen ett par timmar till idag... Men men, vad gör man inte för lite fika, haha..

Jag kommer väl troligtvis hänga på FL hela kvällen eftersom sambon åker iväg och spelar match i Sävsjö idag. 

Måste bara säga att ni är så himla goa på denna tråden. Även om det finns dom man inte har träffat än känns det ju som man känner varandra. Säger som Miidori, ni förgyller verkligen tillvaron . Så kul att man lärt känna så många nya människor. Jag hoppas att det fortsätter såhär och att våra barn blir lika tighta som vi är.

Nu har jag varit tillräckligt djup för idag Skrattande, måste väcka lilla busungen.

Kram på er alla här! 

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Åååh, vad söt Tindra är!!! Själv ska jag försöka få tummen ur och lägga in lite nya kort på Ebba i mitt galleri...

Nu har jag nog missat att läsa ett par sidor, vad är det ni snackar för nåt om msn??? Får man va med eller?? thereseagelii@hotmail.com
    Säger som Castle, hoppas inte att det blir mindre skrivet här bara för man skriver till varandra på msn istället...

Har åkt på en dunderförkylning, tror det är Ebba som har smittat mig.. Ska sticka ner till Hemköp och köpa godis o chips till ikväll, har lurat i sambon att det brukar bota mina förkylningar Flört. Innehåller ju mängder med c-vitamin ju, hehe...

Kram Therese

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Madde: jag kommer jättegärna på tjejkväll!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Thullan: Åh, det ska bli superskoj med tjejkväll!!

Är det någon här som kollar på Let's dance?? Är det värt att titta på ikväll eller? Chipsen är inhandlade och jag är redo för en kväll i soffan.

Eller är det nåt annat bra på tv ikväll?

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Välkommen Joana!

Trevlig helg på er allihopa!!

Kramar från Therése o Ebbsan

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Nu hamnade jag här igen. Väntar på att sambon ska komma hem från matchen men det dröjer nog nån timme till... boooring. Tur att jag har Ebba som sällskap. Har matat henne med palsternackspuré, hon älskade det!!

Klädparty kommer jag gärna på! Finns ju inget roligare än att shoppa till Ebba Glad.

Mammsing: jag gjorde testet som du länkade till. Stämde in ganska bra på mig, jag blev Introverted Sensing Feeling Perceiving...

Nä, nu ska jag försöka slita mig härifrån...

Undra förresten om det blir några bebisar här i helgen... hoppas på det.

Kram o godnatt

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej allihopa! Hoppas alla har det bra, själv är jag fortfarande förkyld, blää.

Thullan: För mig passar nog en fredag bäst också. Bor ju fortfarande kvar i stan mars månad så då har jag inte så långt hem.. Taste of Beirut har så himla go mat, så det skulle funka för mig. Men jag tycker om det mesta så om det är någon som inte gillar libanesmat, fram med förslag!

Snart ska vi äta räkmackor här hemma Räcka ut tungan. Kanske vågar mig på ett glas vin med. Risken finns väl dock att jag däckar framför tvn då, haha.

Jätteskoj att träffas på tisdag (om jag är frisk då...)!

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll på er!!

KRAM KRAM

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Miidori: smarrigt med chips o dipp. Blev ju en del sånt för mig igår Glad.

Pärlan: jag skulle kunna ta ett liknande kort på min sambo nu, han ligger helt utslagen i soffan. Stackars karlar som inte pallar trycket Flört.

Angeelica: hoppas Tifa blir bättre snart, lilla stackarn..

Nä, nu är det dags för Melodifestivalen! Hoppas på bättre låtar än förra fredagen.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej på er tjejer!!

GRATTIS MELIM!!

Kesso: Fy vad jobbigt, hoppas verkligen du blir bättre snart!

Miidori: Du kan få hyra en del av våran gräsmatta i sommar om du betalar hyran i kladdkakor Flört.

Hoppas alla har haft en bra helg, här har det varit förkylt... Jag kommer nog stå över promenaden imorgon men gå på fikan. Var det 13.20 på Åhléns eller?

Kram kram

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Kul att vi blir så många imorn Skrattande.

Idag har jag bokat tid med banken så vårat lån till huset blir klart snart. Ojoj, vad nära flytten känns helt plötsligt. Jag hade tänkt börja packa lite grejer idag men har inte kommit så långt än, fastnar ju bara framför datorn hela tiden.

Kom på en himla jobbig grej innan! Vi blir ju av med internet sista februari!!! Hur ska jag överleva?! Cissie, du får lova att du uppdaterar mig så jag inte missar nån fika eller nåt annat viktigt här i tråden!! 

Nä, nu ska jag kolla på film.

Kram

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping