Inlägg från: therese o ebba |Visa alla inlägg
  • therese o ebba

Gravida/mammor i jönköping

Va!?! Är hon död?? Fy, vad hemskt! Måste kolla...

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Fy, vad gräsligt, visste inte att hon hade en dotter med... Man blir så ledsen när man hör sånt här.

Jaja, lite städat blev det i alla fall fast om jag känner min sambo rätt ser han ingen skillnad. Blev så himla sugen på våfflor med sylt o grädde så det får det nog bli ikväll Räcka ut tungan.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej!

Hoppas alla har en riktigt romantisk kväll tillsammans med sina älsklingar . Mina båda  sitter och halvsover i soffan.

Jag fick i alla fall den bästa alla hjärtans dag-present man kan önska sig. Ebba skrattade för första gången idag!! Ett riktigt asgarv Skrattande, hehe... Nu har vi frossat i våfflor med massa sylt o grädde.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Godmorgon alla!

Hoppas alla mår bra.

Misanmi: På fikan tyckte jag att jag kände igen dig men kunde inte placera dig. Kom på sen efteråt att vi har sprungit på varandra på bvc en gång. Tror inte Ebba var mer än 3-4 veckor då.

Ska bli himla roligt med babysång på måndag Skrattande.

Kram på er

Mamma till EbbaBebban
  • therese o ebba

Melim: Jo, det stämmer som Springsteen sa att det finns hiss upp till Friskis från gallerian. Jag är också lite sugen på att börja på mamma-barnjympan. Får väl se om man har tid med det framöver...

Ska mata Ebba med lite potatis nu, hon är inte så där jätteförtjust i det (gick mycket bättre med palsternacka), gör såna goa miner och spottar ut allt Glad.

Kram Therese

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Jag ställer också på stegräknartävling men då måste jag köpa mig en stegräknare först...

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

kollar tradera på en gång Flört

Mamma till EbbaBebban
  • therese o ebba

Godmorgon allihopa!

Håller med Angeelica om att veckorna går himla fort, känns som det är fredag för jämnan.

Vad ska alla hitta på i helgen då? Vi har inget inplanerat än, så skönt. Kanske för en gång skull bara kan ta det lite lugnt här hemma utan att behöva åka och hälsa på nån eller få en massa besök. Men men, man vet aldrig. Brukar ju alltid dyka upp någon oinbjuden, grrr...

Gravisen: Åh, vad roligt att välja tapeter. Jag har så mycket idéer om hur vi ska ha det i huset, sambon bara pustar. Han vet ju att det är han som får göra jobbet Skrattande. Fast både han och jag har händiga pappor som säkert kommer få hjälpa till en del...

Nä, nu ar det dags att ta hand om mitt lilla vilddjur .

Ha en jättebra helg på er!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Miidori: jag vill med åka till Ullared!! Kan vi inte försöka få ihop ett gäng här och åka framöver nån gång?! Tack förresten att du bryr dig så mycket när jag ska flytta från stan. Som ni vet är ni alla välkomna hem till oss sen (när vi fått lite ordning). Sen kommer jag självklart att komma på alla fikor och babysånger och tjejkvällar även efter jag flyttat. Ska se om jag kan reservera en plats på bussen, hehe Flört

Har faktiskt börjat packa lite smått idag... men nu fastnade jag här framför igen. Sen så går det ju inte så fort när jag måste underhålla Ebba hela tiden.

Kollar väl in snart igen..

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Sesam funkar för min del.

Jag har körkort Glad, jag kan köra. Fast det är inte alltid jag har bilen... Jimmy har den rätt ofta.

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping