Inlägg från: therese o ebba |Visa alla inlägg
  • therese o ebba

Gravida/mammor i jönköping

Tokfiorna: Ja, dom har faktiskt jättesnygga lampor där, har redan spanat in dom Flört. Vad roligt för dig att åka till Stockholm! Hoppas du får det riktigt trevligt.

Medistra: tänker o tänker men kommer inte på nån med busskort, annars hade det ju vart perfa! Men som sagt, man kan ju ta flera bilar..

Nu kom sambon hem o berättade att han kanske skulle på "killkväll" med poker och öl så då får jag väl dra hem till syrran och våldgästa lite, hihi. Jag som hade tvättid ikväll, vad synd att jag missar den...NOT .

Ha en bra helg allihopa!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Godmorgon på er! (Eller för dig Tessan är det väl eftermiddag vid det här laget om du  är uppe redan  klockan 7Flört, ha det så bra i huvudstaden nu.)

Springsteen: Ja, det var ju synd jag inte visste om pokerkvällen innan. Hade ju varit jättetrevligt med en tjejkväll! Det får bli nästa gång vi blir "övergivna".

Miidori: Jag kan nog inte följa med till Ullared redan nästan vecka. Vi åker ju antagligen till Sälen på onsdag eftermiddag och är borta till söndag.

Nä, nu ska jag väcka mina darlings...

Kram på er alla

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Stackars Tindra som är förkyld! Det beror ju kanske på att hon börjar få tänder nu då.. Hoppas hon kryar på sig snart.

Malmborgs blir jättebra! Dom har go fika Räcka ut tungan.

Skrev ju igår att vi inte hade nåt inplanerat på hela helgen. Men nu är vi helt plötsligt bortbjudna ikväll och svärmor har hunnit med ett av sina oanmälda besök. Alltid lika roligt...grr... Men imorgon SKA vi inte göra något alls!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Jaa, hoppas Tindra hinner bli frisk till babysången. Måste in och kolla länken nu, livsfarligt... Slutar ju bara med att jag köper massa onödigt.. Men måste säga din flaska, Cissie, verkade himla praktisk. Kanske ska köpa en sån... Kram på dig

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej alla!

Kikar in en snabbis här. Hoppas det är bra med er alla!

Nu ska vi åka till A6 o shoppa lite Skrattande och gå o käka på Ikea.

Ha en bra söndag!

KRAM

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Thullan: Det är såå roligt att ha dig tillbaka här! Hoppas verkligen du blir bättre tills imorgon.

Miidori: Åh, vilken fin låt! Vad duktig du är!!

Har varit på A6 nästan hela dan idag, massor med folk, blää. Fick i alla fall tag på det vi behövde plus lite till (så klart). Köpte en vit pälsmössa och "skor" till Ebba som hon ska ha när vi åker till Sälen, hon såg ut som en liten isbjörn med mössan på sig.

Ha en bra kväll alla

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Kom precis på en sak. Kanske bangar på promenaden på tisdag och går direkt på fikat. Har lovat en kompis att hjälpa henne köra lite grejer till hennes nya lägenhet på förmiddan.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Hej hej!

Jag är utanför Sofiagården 13.50.. Ska bli jätteskoj!

Är så förbannad idag , stackars sambon har redan fått sig ett par avhyvlingar över telefon nu på morgonen. Men jag hatar när vissa personer gör upp planer som involverar Ebba utan att ens fråga oss innan. Är det inte jag och Jimmy som bestämmer eller?!? grrrr... Ebba är liksom fyra månader och kan inte säga vad hon vill eller inte!!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Heej tjejer!

Jättetrevligt på babysången idag!

Blev lite stressigt efter sången, skulle vara på banken halv fem och var tvungen att lämna Ebba till svärmor innan, så vi kom en kvart för sent till banken (oops). Men nu är det klart med vårat huslån, så skönt! Efteråt åkte jag och Jimmy till En italienare och en grek och käkade (mm, vad gott!). Men vad man kan sakna en liten skitunge bara man är borta tre timmar!!

Nu ska Ebba få gröt! Ha en bra kväll på er så ses vi imorgon på fikat!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Glömde en grej innan! Kommer ni förbi och plockar upp mig imorgon, ni som ska till Malmborgs? Vore ju jättegulligt av er så jag slipper gå den långa vägen alldeles själv Flört.

Mamma till EbbaBebban
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping