Gravida/mammor i jönköping
Cissie: Då är jag utanför 13.10 imorn
Cissie: Då är jag utanför 13.10 imorn
Godmorgon!
Här har vi varit uppe länge idag, ända sen åtta. Har redan varit iväg och hjälpt kompisen, det gick fortare än vi trodde. Tur det, för jag kom på att jag måste börja packa lite grejer inför Sälen-trippen. Det är svårare att packa nu när man inte bara har sig själv att tänka på. Vill ju inte att Ebba ska frysa så jag lär väl packa ner alla kläder hon äger.
Ska bli himla roligt att komma iväg några dagar, får väl se om jag kommer hem utan brutna ben
.
Kram på er alla
Heej alla!
Tack för mycket trevlig fika idag! Blev ju en riktig heldag med lite shopping efteråt också, hehe.
Nu håller jag på att packa för fullt. Tack Madde, för du kollade upp det där med flaskvärmare! Får väl åka förbi 1klass imorn då kanske...
Jag lär väl missa en hel del här om jag ska vara borta ända till söndag. Cissie, du får hålla mig uppdaterad över sms!
Castle: Hoppas verkligen att det är på gång nu. Lycka till!!
Får nog kika in en gång till senare ikväll.
Kram
Springsteen: Ska försöka komma hem "hel"
...
Blir så himlans trött!! Satte igång två maskiner tvätt innan med en hel del kläder som vi behöver tills vi åker imorn. När jag skulle ner till tvättstugan för en stund sen och hänga upp allt så hittade jag inte mina nycklar!! Antingen låste jag in dom i tvättstugan innan eller så har sambon fått med sig dom när han åkte o tränade, grrr. Måste ju hänga upp det så det hinner torka och han är inte hemma än på nån timme. Trött man kan bli!!
Hoppas alla har en trevlig kväll!
Hej!
Är inne här nu igen, antar att jag INTE HAR NÅT LIV, hahaha!
Nu har vi packat nästan färdigt och imorgon förmiddag bär det av. Jag kommer sakna er! Ha det så bra allihopa!!
Massor med kramar från Therese o Bebban
Kommer säkert kika in en sväng imorgon innan vi åker...![]()
Godnatt
Godmorgon!
Springsteen: hehe, håller med dig... ha det så kul i skogen idag
.
Har ni inte vaknat än eller?!? Det brukar ju vara fullt ös på tråden vid den här tiden!
Jaja, kanske har tid att titta in nån mer gång innan vi drar.
Kram kram
Hallå tjejer! Nu är jag tillbaka!! Ååh, vad jag har saknat er...
Vi har haft det kanonbra i fjällen. Har massor att läsa här men orkar inte det just nu. Jag ska med på sången imorn! Väntar ni på mig utanför eller? Vilken tid?
Kram på er alla!
Hej hej!
Jag är utanför babysången 13.50!
Cissie: Har tyvärr inte igång min mobil, har slarvat bort laddaren, så jag kan inte läsa ditt sms. Vi får ta skvallret på fikan efter sången
. KRAM
Måste ner till tvättstugan nu...
Mammsing: Jag är Lost-beroende!! ![]()
Trevligt som vanligt på babysången idag. Var iväg och tränade efteråt och det var himla skönt!
Sitter här med en lite grinig Ebba, kanske dags för sängen...
Ha det bra alla och gonatt!
GRATTIS CISSIE! Hoppas du får en underbar dag! KRAM
Tessan: Orkade du upp till bokrean idag eller? Några fynd? Själv tänkte jag masa mig neråt stan om ett par timmar. I lööv bokrea!! ![]()
Vad ska alla hitta på för roligt idag då? Jag har lovat sambon att börja packa lite. Det är ju bara tre veckor kvar tills vi får huset! Panik!!
Ha en bra dag allihopa!
Kramar Therese
Heej alla!
Nu har man varit nere på Åhléns och fyndat lite böcker
. Köpte bland annat en jättefin sagobok till Ebba och några deckare till mig.
Nä, nu måste jag passa på att packa lite när Ebba för en gång skull sover...
Ha det gott!
Vad skoj med babysång imorn! Jag följer också med!!
Nu är det grötdags här. Ha en trevlig kväll allihopa!
Hej hej!
Gravisen: Stackars liten, hoppas hon snart blir bättre.
Madde: Stackars Wilma! Får hoppas att hon kryar på sig tills imorn. Hör av dig till mig om ni inte ska till Cissie så jag inte står utanför dig o väntar. Min mobil funkar nu igen
.
Idag är sista dagen med internet i lägenheten
men jag ska försöka komma in här på fl ibland ändå. Min mamma jobbar inte långt härifrån så jag kommer nog våldgästa hennes dator en hel del, hehe.
Ha det bra allihopa!
Hej hej!
Ja, det var jätteskoj på sången idag!
Skönt att höra att allt är okej med Castle.
Sitter här helt ensam hemma. Jag har varit och kollat på min brorsa som hade spelning idag så Jimmy har lämnat Ebba hos farmor eftersom han skulle träna. Kom på att jag nog inte varit hemma själv sen innan Ebba föddes... känns lite skumt... tomt. Tur att hon snart kommer
.
Jaha, och imorn är man utan internet. Då kanske jag äntligen tar mig tid att packa. Och så är det ju fika såklart! Ska bli så nice, hehe.
Kram på er alla!
Tessan: Han går musikklass på Peset och hade ett uppträdande där. Dom var såå duktiga!
Har suttit på Tradera en stund nu. Livsfarligt ju!!
Hej tjejer!!
Kikar in en snabbis, orkar inte läsa allt som skrivits här
. Idag om en vecka får vi nycklarna till huset, ska bli jätteroligt att flytta.
Hoppas det är bra med er alla!
KRAM