Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Beklagar till alla här som mist nån. Säger oxå att ta vara på tiden ihop, bråka inte om småsaker o glöm aldrig säga FÖRLÅT när ni gjort nåt. Jag är så glad över att jag o min pappa stod varandra så nära o att vi i vår familj alltid talat känslor o inte gått o lagt oss osams.
    Finns massa saker jag ångra nu som jag gjort mot Wilmas pappa men tyvärr är gjort gjort men jag kan bara be han om förlåtelse o gå vidare o sen får framtiden visa vad som händer i mitt liv.
    Kram på er o tack för ni läser

• Thullan

Min o tintans kompis o Pärlans svägerska jobbar på äldreboendet i Norrahammar där det hände. Jenny såg inte nåt men hennes jobbarkompis ringde polis o ambulans o var chockad. Deras sjuksköterskor hjälpte till. Var full kalabalik där idag med poliser o annat.
    Så hemskt, som en annan skrev i en annan tråd så ge pengar till sjukvården så detta slipper hända.

• Thullan

Springsteen: Har han ont i magen så börja ge Minifom-droppar. Det kan man ge ett tag o sen sluta med, vi gav Wilma dem i ca 2-3 månader.

Som alla vet så flyttar jag i helgen så denna helg blir jobbig. Kommer vara helt slut efter helgen, hoppas innerligt att vi hinner får bort allt dit idag så jag imon efter babysimmet kan packa upp allt eller nästan allt.
    Kram på er

• Thullan

MN72: Usch du har det jobbigt. Skriv av dig här så lyssna vi på dig helt klart. Lider med dig, förstår att det är en stress detta. Man vill bara sitt barns bästa hela tiden. Orka du så fortsätt försöka amma annars ge upp det o bara ge ersättning, men gör det som känns rätt för dig.
    Kramar i massor från mig

• Thullan

Gomorron.
    Trött jag blir, har köpt en säng på Bergmans möbler o det fattas pugg till den + att mittbrädan är för LÅNG!!! Ringde dit nu men de kan inte komma förrens måndag!!! Få väl sova i gamla lägenheten till måndag då eller på madrass på golvet. Herregud när allt gick så bra så strula det till sig ändå.
    Kram

• Thullan

Tintan: Jag hjälper oxå gärna till så gott jag kan.

Nu har man packat upp en del i lägenheten men usch vad jag har ångest att sova där själv. Mår inte alls bra.
    Kram på er

• Thullan

Tack alla ni här. Tur jag har er att skriva av mig till. Kommer vara så att jag inte kommer ha dator på ett tag nu men det löser jag på nåt sätt. Cissie o Tessan får hålla mig uppdaterad via sms
    Kram på er

• Thullan

Nu har man vaknat tidigt igen, tur jag har en dotter som sover ialla fall. Min rygg har börjat värka igen så därför har jag svårt att sova.
    Vet nån här hur det är om jag blir sjuk kan då Wilmas pappa vara hemma för vård av barn? Även om jag har föräldrapenning?
    Ha en bra dag.
    Kram

• Thullan

Springsteen: Det låt jättebra men som du skriver så låter den inte alls bra. Vissa vet nog inte vad nyrenoverat innebär

Nu ska jag köra lite saker igen.
    Kram

• Thullan

Gravisen: För mig får Lowa gärna följa med för hon går ju ändå inte o pussa på barnen eller är på dem. Fan va kul att handla nya kläder, vill jag oxå göra. Ta gärna med en annan mamma oxå alltid kul att lära känna fel mammor.

Usch o fy va det är jobbigt att flytta när man har barn. Tur att Wilmas pappa hjälper mig, han bär mina saker o jag packa ner hans saker till honom. Bra byte tycker jag.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping