Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Wilmas pappa har fått magsjuka, tips på hur vi klarar oss ifrån det?

• Thullan

Måste gå på samma toa eftersom vi bara ha en toalett. Kan inte undvika honom eftersom vi bor under samma tak Toaletten städas efter varje gång.

• Thullan

Hej alla! Vad gör ni i snön? Här är vi bara inne, går inte att vara ute med våra bebisar i detta väder. Få sitta här inne med magsjukebacillerna o bara vänta på att bli sjuk.
    Kram

• Thullan

Hej alla!
    Peppar, peppar än så spyr inte jag o Wilma. Nu har Wilma somnat för natten, så nu sitter man här igen. Tyvärr är det nog så att Wilmas pappa fått feber oxå, alla här vet ju hur karlar är när de bli sjuka
    Kram

• Thullan

Maxpax: Välkommen.
    MN72: Låter bättre att i så fall ge upp amningen o bara ge flaska det kan jag hålla med om.
    therese o ebba: Åhh va kul att titta på huset, då blir det att du sen planera ännu mer med möblering o gardiner
    Gravisen: Lycka till med huset!!

• Thullan

Miidori: Jag har bil så vi kan ta oss till Norrahammar emellanåt!!
    Kommer ha bilen varannan vecka som det ser ut nu.
    Kram

• Thullan

Här har man inte fått magsjukan än o Mattias är fri från den, han spydde 3 gånger bara. Har jag o Wilma inte fått den nu så hoppas jag vil slipper. Det är över 30 timmar sen han hade det. Kram

• Thullan

Hej alla!
    Orkar inte med en sjuk karl här hemma, han orkar fan inte nåt. Ingen som tänkte så när både jag o Wilma hade halsont o var förkylda för nån månad sen, inte ens tal om att vara hemma från jobbet o hjälpa till. Jag både ta hand om Wilma, laga mat o tar hand om en halvdöd karl. Sen vill jag ju flytta oxå så det blir klart nån gång. Jaja, jag klara mig. Ville bara skriva av mig lite ilska.
    Kram

• Thullan

maxpax: Vi går inte i samma föräldragrupp utan har lärt känna varandra här inne.

Miidori: Usch jobbigt det är att förlora nån. Förlorade min älskade far i cancer 2003 o jag mår dåligt av det än. Min pappa o jag stod varandra så nära så jag var helt knäckt, än idag kommer ju saknade att aldrig få prata med honom, att han aldrig ska få se Wilma. Jobbigast är vi de tillfällen då det är födelsedagar, bröllop, högtider (jul o så), dop. Men som du säger så är man tacksam för det man har.
    Kram alla här

• Thullan

Tintan: Jag tror på att barn kan se döda, Wilma tittar eller stirrar ibland mot ett ställe där det inte finns nåt att se eller höra på. Jag tror på sånt. Min brors hundar ställer sig ibland o titta i mammas trapp o vifta på svansen trots att ingen är på nedevåningen.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping