Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

miidori: jag ställer på detta.

Alla är välkomna till mig på tjejkväll som vill det. kanske kan beställa nån mat då oxå???
    Kram (nu blir det tacos)

• Thullan

Jag ska kolla upp hur jag jobbar framöver o sen ge förslag ¨på dag för tjejkväll till er.

• Thullan

Hej alla o VÄLKOMMEN ALLA NYA!!!
    Bluebride2006: Vet hur det är att få missfall, håller tummarna för dig.

Jag ska ha Dunnis-party hos mig har jag tänkt så vill ni så kom.

Tjejkväll hos mig i mars då kan jag 9/3 el 10/3 eller 23/3 eller 24/3 när kan ni??

Kram (nu ska jag jobba)

• Thullan

Melim: GRATTIS TILL ABBE!!! Min bror kallas Abbe.

Då ska jag bestämma en dag vi kan ha tjejkväll, ska vi ta en fredag så vill jag helst 23/3 för då har jag inte babysim kl. 8 dagen efter men det funkar en annan fredag oxå.
    Nu ska jag jobba färdig o sen hem o sova
    Kram på er
    Vi kan beställa mat från Taste har aldrig ätitdär men vore kul att testa.

• Thullan

Hej alla!
    Nu sitter jag vid en dator igen, så skönt att kunna hänga med här. Kunde alla den 23/3 hemma hos mig på tjejkväll??
    Annars ordna vi en annan dag.

Tjejkväll 23/3-07 hos Madde
    Madde

• Thullan

Hej igen!
    Är så glad att jag kan sitta här men nu skrivs det ju inte mycket. Blir väl 30 sidor att läsa nästa gång jag återkommer hit
    Wilma sover som en stock idag vet inte vad som hänt, eller hon trivs väl hos sin pappa
    Jag vill till A6 idag o shoppa lite, har typ shoppat hela helgen så kul är det.
    Kram

• Thullan

Kesso: Som jag sa i lördags, ta det lugnt o ha det bäst.
    Kram

• Thullan

Miidori: Jag dricker inte kaffe men the eller läsk dricker jag.
    Tack för att nån saknar mig här
    Jag sitter på mitt jobb nu o skriver här lite.
    Tjejkvällen hur många kan? Jag orkar inte läsa igenom 45 sidor nu.
    Kram

• Thullan

Hej!
    Nu sitter jag på jobbet igen, ska jobba till 18 idag. Jag hinner inte läsa alla sidor tyvärr.
    Ska väl koppla in min dator ikväll så då för jag läsa de 50 sidor jag missat.
    Grattis till alla barn, vet inte vilka som fått
    Är ett ufo här inne nu.
    Kram

• Thullan

Jag kommer på måndag o tisdag. Jag hänger gärna med till Ullared, har kollat min ekonomi denna månaden o den ser ganska ljus ut
    Miidori o tokfiorna: vi ses på måndag 13.40 vid More Coffe o sen på tisdag vid 11.40 utan för Nya musik?
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping