Gravida/mammor i jönköping
Tintan: Kul att du ska med o fika
Vill träffa dig o dina barn.
Tintan: Kul att du ska med o fika
Vill träffa dig o dina barn.
Gravisen: Säg ett fik du för du vet nog om mer barnvänliga fik än vi med bebisar
Vi har inte lärt oss de fiken än. HAHAHAHA
JIPPI!!!! Idag får jag nycklen till min lägenhet!!! Nu blir det till att måla i helgen, är så lycklig....
Nu blir det fika hos mig hahahaha
Angående fikat så kan jag bara måndag eftersom jag ha massa med flytt o bvc nästa vecka. På tisdag kommer min säng på fm oxå.
Jag kan bara måndag nästa vecka för resten av veckan har jag fullt upp med massa annat. Men vi bokar väl in en fika veckan efter igen kanske?
MN72: Hoppas du mår bra trots allt?
Kram
På Kaffepaus får man väl inte ha sin barnvagn vid bordet utan vid lekhörnan? Var det inte så när det var fika där sist?
Jag vill inte ta buss med vagnen än o bil har jag inte på dagtid. Men vill alla andra ikea så får jag hänga på om jag har tid nu när jag flyttar
Imon är det babysim igen men Wilma vill inte sova ikväll så vi får se hur nöjd hon är imon.
Fika måndag 22/1 kl. 11, Sesam
Madde o Wilma
Martina & Emilia & Michelle
Cissie och Tindra
Therese och Ebba
petra Lowa o Willy
Jomi: Testa att ge lite ersättning efter amningen på kvällen o se om hon sover längre, amma lite o ge sen 50-60 ml ersättning. Min Wilma har sovit 12.5 timme inatt utan mat så är det nästan varje natt. Jag ammar bara henne 3 ggr per dag sen får hon lite gröt+ersättning, o smaka en potatis o lite ersättning o sen får hon en flaska med ersättning ett mål.
Kram