Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Tack för trevlig fikastund, måste vi göra om snart

Therese o Ebba
    Cissie och Tindra
    Melim
    Castle

Hoppas alla ha en trevlig eftermiddag.
    Kram

• Thullan

Jag kan oxå alla dagar nästa vecka, eller ta en lunch nånstans vid 14?

• Thullan

Får jag nycklen till min lägenhet så kan jag inte fredag för då ska jag måla i så fall. Kram

• Thullan

therese o ebba: Vi har inte fått nån bok till Wilma, måste man beställa den?

• Thullan

Lunch 18/1 kl: 14

Thullan (om jag inte måla i nya lägenheten)

• Thullan

Melim: Räcker med åkpåse o overall, de blir så varma i vagnen.

• Thullan

MN: GRATTIS till Emil!! Mår ni bra?

Nu ska jag iväg på kurs eller den börjar 9.30 men måste hinna med allt jag ska innan.
    Kram

• Thullan

Hej alla!
    Hoppas ni får en trevlig helg. Imon börjar Wilma på babysimmet, ska bli så kul. Jag ska jobba imon kväll (mindre kul).
    Idag var det kurs hela dagen, man är inte van att sitta still o vara utan barn, både för och nackdelar. På söndag ska vi rensa vinden surt men bra innan man flyttar så man får med sig sina egna saker
    MN72: Skönt att Emil äter men inte skönt att han äter flera timmar men så kan det vara i början.
    Kram på er alla här

• Thullan

Hej!
    Nu är vi hemma efter 1:a gången på babysim, Wilma älskade det. Var en Wilma till där o det roliga var att båda Wilmorna hade likadana badbyxor Tänk vilken bra smak de hade
    Nu blir det städa o vila innan jag ska börja jobba, var jobbigt att gå upp tidigt för oss när vi är vana att få sova till kl. 9.
    Kram

• Thullan

Hej alla!
    Sitter nu på jobbet, skönt att det finns dator här eftersom ikväll är det en lugn kväll.
    Vad hittar ni andra på ikväll?
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping