Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Håller med dig Tessan att det är jobbigt när folk lägger sig i, Wilmas farmor lägger sig i var hennes vagn ska stå i min nya lägenhet, tycker inte det är bra om den står i trapphuset. Inte nåt världsproblem hon behöver lägga sig i.
    Vill oxå säga tack för att ni här inne finns.
    Tessan den "pajen" har jag oxå ätit är så super god.
    Var det tacoships i botten o tacosås o philadelfiaost o sen köttfärs o sen ost?
    På tisdag får vi ventilera öga mot öga med varandra.
    Kram på er

• Thullan

Tur jag läser färdigt alla sidor innan jag skriver Såg vad Tessan svarat om tacopajen.
    Kram

• Thullan

Gomorron alla!
    Kan vara så att jag o Wilma står över fikat då Wilma är gnällig o hängig men vi få se vad som händer. Kan vara magen som spökar då hon börjar äta mer o mer mat.
    Men kommer jag inte så hör jag av mig via sms till Miidori.

Jomi: Tycker oxå du ska testa "näsfrida" vi har den hemma o den är bra men först ska man väl ge dem koksaltlösning o sen suga ut med "näsfridan" om jag inte minns fel.

Medistra: Beklagar verkligen era vänners barns bortgång, är så tragiskt.
    Kram

• Thullan

MN72: Vi har ett utrymme under trappan där vagnen inte är i vägen men visst är det brandrisk. Men Wilmas farmor menar på att den inte ska stå där för stöldrisk, menar att jag ska ha den inne, inte kul i detta väder. Vi har inte nånstans att ställa vagnar hos oss så under trappan blir bra

Få se hur jag gör med fikat imon, Wilma är snorig men kan kanske bero på att det kommer tänder?
    Kram

• Thullan

Lägger in listan igen med ändringar:

Fika Träff på Nyfiket!

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Madde och Wilma (om Wilma är kry)
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer

Vill följa med imon men få se hur Wilma mår, hon har varit så ledsen idag.
    Kan det vara så att de blir snoriga när de börja få tänder??
    Kram på er

• Thullan

Hej!
    Är nu i gamla lägenheten o läser lite här i tråden. Jag vet att fikat är trevligt som vanligt. Hoppas ni åt nåt gott åt mig oxå
    Planera nästa fika redan nu kanske?
    Jag kan alla dagar nästa vecka utan måndag för då ska jag shoppa till nya lägenheten.
    Nån som har förslag på dag??
    Kram

• Thullan

Castle: Mitt började i ryggen när det satte igång. Jag trodde jag hade min vanliga ryggvärk bara
    Kram

• Thullan

Jag kan nog onsdag oxå nästa vecka.

Fika 7/2-07
    Madde o Wilma

• Thullan

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris

Fyll på listan bara!!!!

• Thullan

Välkomna alla nya!
    Kesso kul att du hittade hit, vi ses på lördag igen.
    Miidori: Tindra o Wilma sover lika då sån tur vi har som slipper vaken nätterna.

Jag längtar till fikat på onsdag eftersom jag inte kunde hänga med igår.
    Ha en bra kväll alla.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping