Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Jag längtar oxå till torsdag och efter min lägenhet. Om jag inte kan hänga på er på torsdag så få vi boka in en ny fika eller lunch snart igen.
    En fråga till alla i tråden: Var klipper ni er o vad kostar det? Jag vill nämligen byta frisör men vill ha tips på nån bra frisör.
    Kram

• Thullan

Tintan: Vet du vad det kostar att slinga håret där? Tack för svaret.

• Thullan

Miidori: Låter skitsnyggt, jag vill oxå göra nåt kul med håret men måste hitta en annan frisör än den jag har för hon jag har nu ska lägga ner sin salong o förtidspensioneras eller nåt.

Tokfiorna: Försäkringskassan räknar dagar från 20-20 varje månad så det beror på hur många dagar du kryssa för där emellan. Men kan det inte vara så att de glömt betala ut den 20/12 för dig så därför fick du den igår? Ring till dem o be dem förklara. Hoppas du får för mer än en dag.

Kram alla

• Thullan

Pärlan81: Jag tappar oxå massa hår, blir nog skallig snart Mina hår är överallt här hemma.

• Thullan

DEFY: Välkommen!!
    Castle: Krya på dig.

• Thullan

Blondie 68: Min mens kom tillbaka när min dotter var 6 veckor, den höll i sig längre än den gjorde innan, varför vet jag inte.

• Thullan

Miidori: Tack du är go du. Det var lika trevligt som vanligt när vi ses. Får boka in en träff snart igen, nästa vecka har jag fullt upp med bvc o förhoppningsvis flytt o veckan efter oxå tror jag.
    Kram

• Thullan

Jag kanske kan fika måndag o tisdag nästa vecka men sen är det fullt upp.
    Kan nån mer??
    Kram

• Thullan

Fika måndag 22/1 kl. 11??

Madde o Wilma

• Thullan

Fika på Åhlens eller Sesam? Eller annat förslag??

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping