Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Hej på er. Förkylningar kommer vi inte undan hur vi än gör. De "flödar" väl mest på a6 o så än på öppna fsk. Sen får man hoppas de som har barn som är sjuka ha vett att stanna hemma som jag o Wilma gjort igår o idag pga att hon är lite snorig. Så idag blir det inte babysång för oss. Hoppas vi kan komma imon till Cissie. Kram

• Thullan

Hej. Hoppas sången var trevlig. Hänger gärna med på mammabarn gympa men då får ni lova att inte skratta åt mig Wilma är så pigg i övrigt men snorig, har inte hostat nåt idag. Kram på er alla.

• Thullan

Miidori: Vill oxå veta om babysången men vi ringer varandra. Jag måste skaffa en dator NU! Blir dyr mobil räkning för mig annars . Tack för fikat idag var såååå gott. Kram

• Thullan

Hej!!!
    Jag sitter vid en dator men inte min Idag har det varit babysim, torget, stan o tvättstugan, nu är vi hos Mattias lite.
    Bombom hade väl fina kläder men priset är inte fint för min plånbok, men få ta med Wilmas mormor dit
    Om nån vill adda mig på msn så gör det på: maddejkpg27@hotmail.com
    Trevlig helg.
    Kram

• Thullan

Pärlan: Ja Mattias är Wilmas pappa o ja han är uppväxt i Barnarp Ska se om han känner igen din sambo då.
    Ska logga in på msn senare o se acceptera att ni addat mig
    Ska se vilken dag ni satt upp fika oxå.
    Kram

• Thullan

Trött på saker o ting här på FL. Sydn om vissa men inte om alla. Nu har jag förklarat mig pga vad som skrevs i en annan tråd. Fan nu låter vi varandras trådar vara, det ödslas för mycket energi på detta tramset.

Nu lagar jag mat, ugnstekt falukorv o mos, ska bli så gott.
    Hoppas alla haft en bra helg.
    Kram

• Thullan

Kesso: Ni som inget vet behöver inte "oroa" er jag skrev bara som jag kände så de som det berör kan se det. Vi som vet vad det handlar om fattar vad jag menar.
    Slut om den saken NU!!!
    Kram

• Thullan

Förlåt om inte jag skriver personligt till er men som ni alla vet så har jag ingen dator hemma så jag hänger inte alltid med här
    Men jag bryr mig trots jag inte kommentera allt.
    Kram

• Thullan

Hej. Har en lite dotter som vägra sova trots att hon är så trött. Inte kul när hon gnäller. Idag blir det att fika, ska kanske ner på stan när Wilma ätit gröt. Ha det gott. Kram

• Thullan

Hej. Jag kan inte fika nästa onsdag men kan tisdag men gärna i stan. Jag har bara Wilma på tisdag nästa vecka. Grattis till lägenheten springsteen. Tintan: stackars fin son. Håller tummarna för han på torsdag. Kl. 11 bli det promenad med Miidori, ska nån mer hänga på? Bara att smsa nån av oss. Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping