Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Tintan:Kommenterade bara det som andra gör men fel av mig. Kanske bara vissa som får ventilera o skriva av sig?
    Fel av mig.
    Nu kommer inte jag skriva här på ett tag eller ev på söndag då jag jobbar igen men då vet ni det

• Thullan

Kramis Fia: Välkommen hit!!
    Tintan: Ville bara skriva så eftersom det inte verkade utrett då det kommenterades mer.
    Tokfiorna: Nu ska jag hem o glo på HV!!!
    Kram alla o trevlig helg

• Thullan

Stina: GRATTIS!!!
    Kramis Fia: Jag är uppvuxen på Öxnehaga.

Nu sitter jag hos mamma o glo här lite. Nu ska jag leta stuga i Falkenberg tills i sommar ingen som har en att låna ut??
    Kram

• Thullan

Kramis Fia: Bodde på övre, ni då? Nån av er som är uppvuxen på öxnehaga?
    Kesso: Kunde inte komma idag för Wilma är så snorig o varit vaken inatt. Hoppas vi ses utanför simmet nu då.

• Thullan

Miidori:Som du redan vet så finns jag för dig till 1000%.

Semesterplaner har jag redan, vill till falkenberg en vecka o sen vill jag till öland men stugan där är bara ledig v.27 så jag får se hur det blir. Sen blir det stranden här hemma med er andra hoppas jag?
    Kram

• Thullan

Säger bara det till er som har sambo eller man: TA VARA PÅ VARANDRA!! Inte kul att vara själv sen, jag pratar av erfarenhet.

• Thullan

Kramis Fia: Jag blev lämnad av min dotters pappa när hon var 2 veckor, hade då varit ihop exakt 3 år o 2 månader. Tog mig jävligt hårt, han kunde sagt det tidigare. Men klart man inte ska vara ihop om det inte funkar men här visste eller märkte jag inget, han hade inte talat om hur han kände eller ville. Få väl se vad livet har att erbjuda en ensamstående mamma med en dotter på snart 7 månader.

• Thullan

Angeelica: Hoppas det
    Därför är jag glad att ni finns här o att vi träffas ibland.
    Kram

• Thullan

Hej alla!
    Hoppas helgen varit bra? Min har bestått av jobb o sen varit hos mamma o haft det skönt. Nu sitter jag på jobbet o har rast.

• Thullan

Kramis Fia: Gå in på samma adress på mobilen som på datorn för att komma in på FL.

Fy fan vilket väder, är helt dygnsur men har bara gått typ 200 meter ändå.
    Nu slutar jag snart så jag får hämta lillan hos mormor. Längtar efter henne.
    Kram

• Thullan

Gomorron eller jag har redan varit på Coop o handlat lite, var där innan 9.
    Nu ska man väl ta sig ut i vårvädret men Wilma spydde 2 gånger igår o hade feber. Idag är det ingen feber men hon är trött o gnällig stackarn.
    Nu ska jag vila lite oxå
    Kram

• Thullan

Hej!
    Blir det många våfflor idag? Just nu är jag o Wilma hemma hos min mamma, ska sen hem till min bror med fru o äta våfflor. Denna helg är min barnlediga helg, så tråkigt men tur man har ett förstående ex som man kan umgås med. Idag skulle han iväg på kalas så då tyckte han att eftersom det kommer ca 45 pers dit att Wilma skulle vara hemma så jag tog henne redan igår kväll. Skönt när man kan byta o så utan problem.
    Hoppas alla haft en bra helg? Det har jag
    Kram

• Thullan

Hej alla!
    Hur har ni det i det fina vädret? VI har det kanon. Har varit ute o gått idag runt sjön men stannat på ÖB och ica maxi.
    Nu sitter jag hos min mamma o där ska jag o Wilma stanna inatt. SEn imon ska jag hem o fika med en vän o efter det blir det att åka till mamma igen o GRILLA!!! Så gott!!
    Kram på er

• Thullan

Hej.
    På måndag har jag möte med jobbet mellan 8-17 så jag hoppar över på måndag
    Ha en bra helg, nu ska vi grilla hos mamma *mums*
    Kram

• Thullan

Hej!
    Är det andra här inne som råkat ut för spam? Vet en del som gjort det o att det visar sig komma från familjeliv. Vad är det för idioter som gör nåt sånt mot andra?
    Ha det bra.
    Kram

• Thullan

Jag kan starta en ny tråd nu direkt. Låter den heta likadant.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping