Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

La till mig på listan oxå.

2006:

Augusti:
    Thullan BF 28/8, Fick en dotter, Wilma 22/8

oktober
    Miidori BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10

November
    Tintan BF 26/11,fick 2 döttrar Emilia & Michelle 15/11,son född 2003 Benjamin

december
    MN72 BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:
    januari
    Springsteen BF 3/1
    Kottten BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

april
    Counterfeit, bf 7/4

• Thullan

Nån här inne som börjat med smakisar till sina små? Hur lång tid tar det innan man kan byta ut ett helt mål o hur mycket är ett helt mål? Har varit på info hos BM men kommer inte ihåg allt.
    Kram

• Thullan

På tal om förlossning, jag fick värkar på söndagkväll med 10 min mellanrum hade det så till måndagkväll, tisdagmorgon var det 8 min emellan värkarna, fick då komma in. Kom in 9.30 o då avtog värkarna men fick stanna. Kl 15 tog jag värmedyna o sen kvaddlar o sen tilltog värkarna vid 20 tiden kl. 20.50 började jag krysta o kl.21 kom Wilma ut.

• Thullan

Miidori: Bra skrivet!! Verkar som du "trampade på en öm tå". Tråkigt att det blev "liv" om detta.

Jag har aldrig varit med er o fikat för det har varit så mycket som hänt i mitt liv, har en dotter på 4½ månad som jag varit ensam med sen hon var 2 veckor eftersom hennes pappa då lämnade oss. Undra om det funnits andra som velat fika då? Har även letat efter bostad till mig o min dotter i ca 3 månader o äntligen fått en.
    Vi som är aktiva i denna tråd får hålla den vid liv o diskutera allt mellan himmel o jord.
    Känns inte kul att det blivit lite osämja nu.
    Kram på er alla

• Thullan

MN72: Ja att få lägenhet i denna stad är inte lätt.

Eftersom jag aldrig kunnat följa med på nån fika med er så visst skulle det vara kul, kan vara lite svårt för mig innan min flytt men kanske kan gå. Ang. RS-virus så undrar jag bara hur allvarligt det är? Smittas det inte lika "lätt" bland MASSA folk som typ A6 o sen kan det även smittat om jag träffa min mamma som jobbar på en skola o träffa MASSA folk o då kan vi dra det vidare till andra barn?
    Kram o godnatt.
    Tråkigt att man inte få tala om vad man tycker utan att det ska bli "liv" i luckan. Skönt att luften är rensad men ändå tråkigt att det blev såhär

• Thullan

Hej!
    Kanske ni valt ett dumt namn på er tråd "privat" låter inte så inbjudande kanske därför man känner sig utanför. Ville bara lägga in detta. Kan det vara nog diskuterat om detta nu eller?

Angående babysim så finns en grupp på Rosenlund som är kl.9 vet en tjej på familjeliv som ska gå då med sin dotter.
    Kram

• Thullan

Stina84: Vår rundtur på förlossningen tog över 1 timme då vi fick vänta utanför BB på nästa person på rundturen som skulle ta över. Men normalt brukar det ta max 1 timme har jag hört. När vi var där var det kanon, vi var där 3 veckor innan BF.

Fika torsdag 11/1
    Kotten
    Thullan (om inte nåt inträffa)
    Kram

• Thullan

Springsteen: GRATTIS!!!
    Micki83: Välkommen hit.
    Miidori: Jag är oxå livrädd för rulltrappor.
    Småbarnsliv: Grattis till bebisen i magen.

Sesam är oxå bra att fika på i så fall. Jag kan när som den dagen tror jag.
    Kram

• Thullan

Fika på Åhlens eller sesam?? Eller nåt annat bra förslag? Blir inte Wilma mer förkyld så kommer vi, tar kanske med en kompis o barn oxå.
    Kram

• Thullan

Castle: Finns inte såna kulor typ på hobbyglädje som ligger vid Torget vid Sofia kyrkan? Annars vet jag inte vilka som kan sälja såna.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping