• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Hej hej och välkommen alla nya!!

Nu är sambon iväg o spelar match och jag är hemma med Ebba som har haft en dunderförkylning här i helgen, hostar o nyser hela tiden. Jag hoppas hon är på bättringsväg, ligger o sover nu, lilla stackarn.

Annars har helgen varit lugn, vi var hemma hos min syster igår som fyllde år.

Hoppas att vi blir ett gäng på fikan nu på onsdag, ska bli himla trevligt!

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Calylite: Vi brukar träffas och fika ibland, nu det senaste har vi träffats en gång i veckan. På onsdag ska vi träffas på åhlens-fiket (halv två, tror jag). Häng på!

Mamma till Ebba 061011
  • Calylite

oo vad kul :)
    Jag försöker gärna hänga på :)

• Angeelica83

Pärlan: ja skojar du och hur äldre barnet är desto mer skräpar de ner.. hahaFlört
    va filmen bra?? om du vill se en rolig film ska du se Borat.. den är riktigt sjuk.. skrattade så ja höll på att storkna...Skrattande

• Mammsing

Är det någon som har lust att ha ett klädparty? Jättefina kläder med roliga tryck och mönster.

• Miidori

Jag har en väldigt stark känsla, om att en person här inne i tråden inte är den hon/han utger sig för att vara, funderar på att kontakta moderatorerna..Men som sagt..jag kan ha fel, men kontaktar jag dom, så får ju dom avgöra det...Kommer inte avslöja vem det gäller..Men jag har en väldigt olustig känsla!..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping