• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

couterfeit: det är inte så att jag sitter o granskar alla som är här..men jag fick en olutstig känsla bara att nån startat en ny användare och att personen hade 2 konton, vilket strider mot familjelivs regler, och det är ju vi Familjelivs använaders uppgift och anmäla..tycker också det är jobbigt att man ska behöva ödlsa en massa tid o energi på det där...Men som sagt nu är det ju avklarat och jag slipper tänka mer på det där.. pärlan81: Jo allt är bara fin fint här :D Helgen har gått ganska så bra!Nu siiter jag här hur trött som helst :P..ska starx ge Tindra lite banangröt.. Valen välkommen hit..Roligt med så många nya!... Kan inte någon fixa fram den där listan så kan alla nya skriva in sig?Vore ju kul o följa alla nya med!!

• Springsteen

försöker ta mitt TS ansvar och lägger in fikalistan igen... Kolla så jag inte tog fel o att du finns med eller skriv upp dig om du vill hänga med...

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer
    Josefine o Molly
    Petra o Willy
    Martina o Emilia o Michelle
    Tessan o Vilma

• Kottten

Go morron allihop!

Fortfarande här... bf+8 idag... har tappat hoppet nu. Inser att jag kommer få gå tills ja blir igångsatt nu. Lika bra att ställa sig in på det så slipper man bli mer besviken nu.

Jag suger lite på fikat på onsdag... här tar vi det ju dag för dag nu. Vissa dar e bättre andra sämre.

Ha en bra da allihop!!!!

• Angeelica83
    följer gärna medSkrattande

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer
    Josefine o Molly
    Petra o Willy
    Martina o Emilia o Michelle
    Tessan o Vilma
    Angeelica o Tifa
  • Miidori
    Kottten :/..Stackare..jobbigt för dej :/.. envis bebbe du har!!
  • therese o ebba

Godmorgon på er alla! Hoppas helgen varit bra!

Ebba är fortfarande förkyld men jag hoppas verkligen det går över till fikan på onsdag. Vill ju inte missa det nu när det verkar bli så många som kommer...

Funderar på att sticka ner till Apoteket och köpa en sån där Näsfrida till Ebbsan, hon är så himla snorig. Värst är det ju på nätterna. Jag har inte fått så mycket sömn i helgen, kollar henne hela tiden så hon andas (vet att jag är lite nojjig Glad).

Miidori: Ser att du håller ställningarna här på tråden, snokarn Flört.

Önskar alla här en bra dag!

Mamma till Ebba 061011
  • Kottten
    Miidori: På tok för envis bebis! Varför va h*n tvungen att ärva just den egenskapen????
  • Miidori

Tessan: När jag skulle köpa en sån där på apoteket, då sa dom att dom inte hade det..Men dom kanske inte fattade vad jag menadde iof..Skulle med behöva en o ha hemma :D

• Counterfeit

Näsfrida köpte jag på 1a klass... tror inte de har sådana på apoteket.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping