• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    miidori: har du varit o snokat nu...
  • Miidori

Hoppas att alla haft en bra helg.. :D..

JennyA: Hur går det?Fått nån hjälp med öroninflamationen?är det bättre/sämre?

Angeelica83:
    Hur gick det med städandet sen?bra hoppas jag!

Kottten och castle: Nått på G än?

Springsteen:
    Hur går allt med lilla plutten?Hoppas det går bra!

Tintan: Hur är det med familjen?är allt bättre?Tänkte på förkylningen?

Pärlan81: Hur går det för dej med dina små knoddar? Bra hoppas jag!

therese o Ebba: Hoppas att Ebba är bättre, och att det ger med sig!

Thullan:
    Saknar dej verkligen här på familjeliv, inte alls kul när du inte har internet..

Calitye:
    Följ med på fikan! Det tycker jag verkligen! Alla är välkommna!

Medistra: Hoppas att allt är bra med dej också!

Mn: Hur går allt för dej?Saknar dej med här i tråden!!

Alla ni andra! Jag tänker på er..ni är för goa! Alla här är verkligen underbara!!
    Ha en bra Söndagskväll!

Tindris min söta plutt!
  • Miidori
    Kottten: Haft denna känslan ett par dagar :P..hehe..Bara min kvinnliga inution denna gången!!
  • Miidori
    Gravisen: Håll mig uppdaterad om huset!Är så nyfiken här borta *vinkar*Flört
  • Kottten
    Miidori: nix... inget på g tyvärr... inte ens en ynka liten förvärk ida... Kvinnlig intuition kan ibland va väldigt bra!!!!! fundera du ett tag till o gör slag i saken om de känns rätt... kan bara meddela att ja inte har en aning om va du pratar om... e väl så fullproppad me gravvhormoner att ja int emärker nåt...
  • Calylite

Miidori
    Jag ska helt klart försöka, få tag i hundvakt bara, tar 45 min in till stan, sen 45 tillbaka så lär man vara där nån timme. Blir länge för en unghund, men ska snoka hundvakt redan imorgon bitti.

Hehe bra med någon som ahr ögonen öppna och huvudet på skaft när man själv knappt märker om en elefant står på huvudet ens :D

• Miidori

kottten: haha!jag känner igen det där med hormoner hehe!!Jag ska fundera ett slag, så får vi se..Kan lova att detta är någon som ingen egentligen känner eller vet vem det är..Men men!ibland kan man ha fel..;P Som sagt hoppas att inte ni som är här inne blir skrajja för mej eller något, jag kan verka väldigt hård och frammåt här inne i tråden, men jag är en mjukisboll i verkligheten..inte alls så farlig som man kan tro jag är ibland... Jag säger bara vad jag tycker, tänker och känner, kanske lite för mycket ibland :P..haha hoppas så många som möjligt kan komma på fikan! då får ni ju träffa mig irl med.. :D:D..lättare då :D..KRAM

• Miidori

ahhh har du hund caylite vad myysigt..Vad är det för ras?kram

• Tintan

Miidori:Tack för omtanken du är för go du, jo då det är lite bättre här,har inte kollat febern på tjejern men hon är pigg och glad som vanligt.
    Du jag har med en känning angående en person...lite väl mysko..säkert samma...
    Kram på dig vännen
    natti natti alla nu ska vi söva tjejerna här

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori

vad skönt då är man inte ensam om att ha lite känningar då :P..hehe natti natti!Sov så gott alla här nu!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping