• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Nu har jag gjort slag i saken och anmält det till moderatorerna..Har jag fel så har jag!

• Valen

Måste ju kolla läget här Har lite små,eventuella planer på att så småningom flytta till Jönköping Det som skrämmer mig är förstås att man ska känna sig helt ensam (sambon har halva släkten där..) O allt annat som är tryggt här hemma,bvc,förskola,barnens kompisar o annat....  Men,men.. får se vad som händer,är absolut beredd att prova,verkar ju finnas en hel del trevliga mammor där alla fall hihi..
    Underbar stad!
    tjingeling!

• Counterfeit

Valen, klart du ska komma hit... här skrivs det som sagt mycket, svårt att hänga med ibland. Valen... det är ett namn jag tycker skulle passa på mig just nu...   Är du också gravid?

Miidori: Va... nån som utger sig för att vara nån annan? Varför skulle man ödsla tid på det här?

Castle: ingen bebis än?

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Pärlan81
    Angeelica83 skrev 2007-02-04 21:12:34 följande:
    Pärlan: ja skojar du och hur äldre barnet är desto mer skräpar de ner.. hahava filmen bra?? om du vill se en rolig film ska du se Borat.. den är riktigt sjuk.. skrattade så ja höll på att storkna...
    Filmen var väl sisådär, det roligaste är ju det man ser på reklamen... så du hade rätt! hihi.

Ska se den där Borat, har hört att den ska vara askul!

Hoppas städningen gick bra! Ska ta mitt lass nu, hua!
  • jomi

Go morron!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!
    Nu börjar vi äntligen bli friska här hemma,förkyldningen har stuttsat mellan väggarna...

Blev era små sötnosar dåliga efter 3 månaders vaccinationen??
    Det är ju dags för den på onsdag och nyfikar lite om hur ni haft det...

Valen: Välkommen hit!! Ännu fler nya är kul!

Kotten: Hoppas din lille bus kommer ut snart!

Midorii: ??????? vem???????? tycker också det verkar konstigt...och väldigt onödigt...

Dax att ta hand om sin lilla busunge...

Kram på er

Mamma till Wilma 061031
  • Pärlan81

Miidori: Vad gullig du är! Det går bra mer knoddarna! Zack är frisk för fight nu o härjar just nu på dagis. Skönt! Kommer rutinerna tillbaka igen.

Molly är bättre, lite snuvig på nätterna o hostar till ibland så jag hoppas att det är ok att hon hänger med. HOn kommer ju inte kunna klänga på nån ändå

Hoppas bara mammsi kan vara barnvakt nu så jag kan hänga på!

Hmmm undrar om det är samma person som jag ´tänker på som ni har kännigar på....

Kram kram!

• Pärlan81
    jomi skrev 2007-02-05 09:41:56 följande:
    Go morron!Hoppas ni alla har haft en bra helg!Nu börjar vi äntligen bli friska här hemma,förkyldningen har stuttsat mellan väggarna...Blev era små sötnosar dåliga efter 3 månaders vaccinationen??Det är ju dags för den på onsdag och nyfikar lite om hur ni haft det...Valen: Välkommen hit!! Ännu fler nya är kul!Kotten: Hoppas din lille bus kommer ut snart!Midorii: ??????? vem???????? tycker också det verkar konstigt...och väldigt onödigt...Dax att ta hand om sin lilla busunge...Kram på er Mamma till Wilma 061031
    Hej på dig! Skönt att ni med frisknar till!

Molly hade ingen som helst biverkning av sprutan!

Men sonen hade väldigt ont i benet o fick alvedon den dagen ahn fick sprutan.

En kompis dotter fick feber så det kan bli lite så.
  • Springsteen
    Miidori: du skulle ju vara TS egentligen jodå här går allt bra... hade aldrig hoppats på att få en så snäll bebis... Han fyller 1 månad i dag!!! Tiden går så fort!!! Hur går det för er???

Välkommen Valen.. Vart bor ni nu?? o vart i jkpg har ni tänkt flytta???

I dag ska vi till BVC... undra hur mkt han gått upp.. jag gissar på att han redan passerat 5kg strecket bilbarnstolen är såå tung att bära nu

Håller tummarna för att fler bebisar ska titta ut idag
  • Pärlan81

Valen: Välkommen! Är en trevlig liten stad så du kommer nog trivas!!!

• Pärlan81
    Förrestem Miidori glömde ju fråga om hur det går för dig o söta Tindra? Har ni haft en bra helg?
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping