Gravida/mammor i jönköping
Grattis till Ebba på namnsdagen. Vår promenad var så härlig i regnet
Kram till alla
Grattis till Ebba på namnsdagen. Vår promenad var så härlig i regnet
Kram till alla
Hej. Ska bara skriva att min mens kom tillbaka när Wilma var 5 veckor o jag helammade. Tror inte på det där att man inte få mensen om man ammar. Tintan: duktig kille du har.
Miidori: håller med dig att bvc kunde bemött dig bättre. Nu ska jag greja lite hemma då jag har en dotter som somnar 20 o sover till 7.30 utan att vakna på natten. Jag har det bra, skönt att ha det så då man är ensamstående. Kram till alla
Hej. Är hundvakt i helgen. Har fullt upp med barn o hund men så kul.
Sitter i bilen o vänta på Mattias. Ha det gott alla. Kram
Gomorron alla!
Nu sitter jag på jobbet o kolla in en snabbis. Hoppas alla haft en bra helg? Min har varit bra förutom att grannens hund hoppade på min brors hund som jag passar i helgen men inget hände som tur var men lite skraj blev man.
Blir lite trött på min kollega idag då jag vet att hon inte varit inne på kontoret innan hon börjar idag o hon börjar 8 o de tjejerna vi har hand om ringer o fråga efter henne nu vid 9 så dålig stil. Jag ringde o frågade var hon var så nu var hon hos ena tjejen som ska ha hjälp 8.30. Anledningen till att jag vet att hon inte varit här vid 8 är att mobilen som vi ska ha ligger här för den hämtar vi alltid innan vi börjar, detta är inte nåt ansvar.
Kram på er
Hej igen!
Eftersom jag inte har tillgång till dator mer än på jobbet så läggs tjejkvällen ner den 23/3 som var tänkt hemma hos mig. Känns inte bra att planera den är jag inte kan sitta här så ofta längre. Den får bli längre fram iså fall.
Kram
Hej.
Blir fikat på Ikea på tisdag så hänger jag inte på för jag har inte bil o vill inte ta bussen. Sen känns det som en promenad blir för lång om Wilma är gnällig o hungrig.
Men ni gör som ni vill.
Är väl trevligt med 2 fikor oxå för då är det kanske fler som kan.
Jaha här sitter man på jobbet o har inte nåt att göra tills man slutar, ska gå redan 17 idag.
Kram på er
Pärlan: Det blir ingen tjejkväll hos mig då jag inte sitter här ofta längre. Få planera in en ny när jag skaffat dator. Springsteen: hälsa grattis till din kompis. Kram
Hej!
Bara för det inte skrivs en massa här så har vi väl trevligt? Jag har som sagt ingen dator hemma, sen så är jag ute massor nu med Wilma o sen träffar jag er här inne när det är sång o fika o annat. Känns som tråden verka dö ut bara för att Miidori inte skriver en massa men ni som kan sitta här kan väl skriva mer istället? Tråden hänger ju inte på bara några personer utan alla som är här, vi här så pass många här så den inte ska dö ut eller?
Hoppas många kommer till Stadsparken.
Nu ska jag jobba
Kram
Hej igen!
Är lite trött på att allt ska kommenteras som man skriver, ex det som Miidori skrev var sina känslor o inte annat. Hon menar ju att det är upp till var och än här inne o allas egna intressen att medverka men kom inte o gnäll sen så tror jag hon menar? Skriv om jag har fel Miidori.
Kram igen
Hej!
Hett ämnen detta, verkar som saker hela tiden ska kommenteras o diskuteras in i minsta detalj, tappar lite sugen. Miidori har ju förklarat vad hon menar med det hon skrivet, är det inte över då? Varför älta allt så länge?
Tokfiorna: Knytis verkar trevligt men ska du bjuda på sån där dryck då+
(skämtar bara)
Kram