• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Hej alla!!
    ha det så roligtpå fikan idag!!!!

Nästa vecka åker mannen o jobbar i Gbg med så jag hoppas man orkar komma på fika, mma är förhoppnings frisk så hon kan ha Zack lite. Vill ju träffa er nu! Fast hade det vart på fm nån gång så hade jag kunnat fler ggr....

Kanske vi kan ta det nån gång om ni orkar upp En annan är ju uppe med tuppen (Zack heter han) .

Vore ju kul!

Kram kram!!!

• J e n n y A

Springsteen: Jätte duktig. Hur gammal är han nu? Passade på och kika på de andra bilderna med. Så söt man kan va.

• Castle

TAr bort mig från fikalistan... orkar helt enkelt inte... Tyvärr!

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Petra o Willy
    Tessan o Vilma
    Angeelica o Tifa
    sara o Jessica
    Tessan(ännu en)o Siri(om inte lager)

• Springsteen
    J e n n y A skrev 2007-02-07 11:40:36 följande:
    Springsteen: Jätte duktig. Hur gammal är han nu? Passade på och kika på de andra bilderna med. Så söt man kan va.
    1 månad o 2 dagar
  • Miidori

ingen fara castle!!..Jag förstår dig!

• Castle

Tack Miidori!. JAg vill ju så gärna, men kroppen säger liksom ifrån. Får bli en annan gång.

• Tintan

Blir total deppig idag nu...ville verkligen fika idag....men vad gör man åt dessa förkylningar och alla vet ju att en karl som är förkyld hmmm...

Inget skoj att ta bussen heller...

Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen
    Tintan.. ska vi sitta här o tycka synd om varann Börjar känna detsamma... vad ska man göra hela dagen??? funderar på att lära mig photoshop som jag laddade hem igår... Men de är ju skitsvårt.. har bara lärt mig hur jag målar svarta streck på bilden.. o de är ju inte så kul...
  • Tintan

springsteen: ja photoshoppa vore ju skoj att kunna,men har med försökt och resultatet är ju inget att hurra för *ler*
    Och tycka synd om varandra tycker jag att vi definitivt kan göra Hemlis
    Känns som det alltid ska komma nåt ivägen när det är fika....men jag vill verkligen hänga med.
    Ni får inte tro nåt annat
    Kram

• Tintan

springsteen: kanonduktig kille har du ju Kram 

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping