• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    TACK
    Den som uppfann bärbar dator borde få nobelpris.. vet inte hur jag skulle överleva dagen annars... håller på att uppdatera mitt msn space...
  • Miidori

TACK för en sån suuupertrevlig fika!! Ni har ju verkligen förgyllt hela min dag och vecka!!..SÅÅÅ mega trevligt!!!!...SER verkligen ifram emot nästa vecka!..Ni var ju för härliga!!

• tokfiorna

Ja blir visst först att tacka för en underbar fikastund..man kände sig mer än välkommen, så spännande ock kul att få snattra lite..ja kände kanske att ja snattra vääl mycket? men sån e ja,hi..kul att alla är så öppna och som sagt så får man ju säga till om man får en fråga för mycket(thullan)men du verka ju inte ta illa upp...men man är ju ivrig att lära känna alla.
    Babysång på mån, promenix tis? Va det så? Hade kunnat sitta hur länge som helst..mer pengar i p-automaten nästa gång!

• tokfiorna

oj du hann visst före miidori, grrrrr,hi

• Miidori
    Tokfiorna: hahah!!...jaa Babysång måndag..Var det tisdag kl 12.00 runt munksjön?...Jag känner att alla vi är ett sånt gott gäng!..Så rolgit och träffa er alla..Blir så mega glad!..Du var ju bara för härlig tycker jag =)...Alltid kul o prata loss...Ja haha!blir ju ett par timmar..! Tänkte bjuda hem ett gäng sen..bjuda på lite kladdkaka, och kaffe/the!..Funderar också på ifall några är intresserade av en redig tjejkväll här?..DEt skulle ju vara toppen :D
  • Miidori

Ska fixa till korten med, och lägga in dom..Om någon inte vill vara med så säg till..Ska även lägga till ett par personer i min lilla adressbok :D

• Sommartider

fikat var jätte trevligt.. Hoppas ni gör det flera gånger så att man kan hänga på..

• Pärlan81

Åååh nu blir man deppig! Hade så gärna hängt på alltså! Hoppas det inte blir försent bara att ni hinner bli ett gäng som de som startade sin egen tråd. Jag SKA hänga på

Miidori: Vet du att jag tänkte på det häromdan men ville fråga efter jag fikat med er nån gång, att man kan ha tjejkväll av nåt slag? Vore kul det med!  Säg bara till så hänger jag på!

• Miidori
    Pärlan81: Neej då, du kan vara lugn, det finns flera tillfällen!Det blir nog många fikor efter denna!! Ja tjejkväll det ställer jag verklgien på vore ju jätte kul faktiskt!Så vi får väl snacka ihop oss alla på kommande fikor, så kan vi ju se när alla kan, så kan vi ju ha ett par datum som förslag!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping