• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

Hej!

TINTAN och MIIDORI :

Tack! För hälsningarna till mig. Jag behöver uppiggningar nu. Jag lovar att hänga med att fika så fort jag känner mig bättre.

KRAM

• stina84

Melim: Ett stort grattis till sonen, jättesöt!

• Kottten
    Kesso: Krya på dig!!!! Skönt att de är på bättringsvägen!!! >--- ---<
  • Gravisen

hej!
    här e det ju livsfarligt att vara borta lite ..nu har jag suttit o läst igenom hur mycket sidor som helst  puuu 

Kesso: massor av styrke kramar till dig..fy vad hämskt... men vi finns här när du kommer tillbax 

Småbarnsliv : jag har tänkt ha dildoparty/sexparty när jag flyttat o orkar ni vänta tills dess så e ni jättevälkommna det e skitskoj 

Melim:  GRATTIS GRATTIS

Hoppas att alla bebbar o mammor snart blir friska igen 

Tjejkväll 23/3-07 hos Madde
    Madde
    Cissie Kyss
    Martina(ska kolla upp)
    Petra

massor av kramar

• J e n n y A

Hej på er!

Kesso: Din stackare. Styrkekramar till dig och krya på dig.

Castle och Kotten: Trodde verkligen ni va på g med era bebbar nu men inte. Dom små liven verkar ha det gott i era varma goa magar. Men nu får de väl ändå ta och komma ut va? Håller tummarna för er.

Här har det varit lite upp och ner. Min man fyller snart år och för ett tag sen hade vi tänkt och resa utomlands för att fira honom men det bara rann ut i sanden. Men igår säger han till mig att han vill åka ändå då om allt går vägen så åker vi på tisdag morgon. Är så nervös för vi vet inte förräns imorgon hur det ska bli. :D
    Så spännande!!!!!

Alla med sjuka småttingar hoppas det blir bättre snart.

Kram på er......

• Kottten
    Jenny A: Ååååå va de låter härligt att få fly en sväng nu! Hoppas bara ni kommer iväg nu i sportlovstider... Ska tänka massor på er o föreställa mig hur härligt ni har de i solen... *avis* Lova att rapportera hur det går!!!!!
  • J e n n y A

Kotten: Absolut!Och under tiden hoppas jag det blir en massa barnafödande här i landet. :D

• Tintan

JennyA:Gud vad härligt att få komma iväg till sol och värme....njut nu riktigt ordentligt.

Här har tjejerna somnat nu så tänkte ha lite koll på anjas åk och packa lite i sonens rum tilsammans med honom.....

Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Småbarnsliv
    Gravisen... jag kan vänta, vad skoj med dildo party...

JennyA
    ... och vad skönt att komma ut lite & resa...

Kesso... Kan det verkligen hända yngre, fy vad otäckt. Min mormor hade det straxt innan jul, dock 67 år men har återhämtat sig superbra. Får mediciner, har du det med??

Annars så håller vi på att städa idag, eller ja just nu väntar jag på att dottern ska somna.. Sedan så ska jag lägga in lite tvätt, hänga upp nya panelgardiner så julgardinerna kan packas ner en gång för alla...Hmm kanske ska in & bonka något hårt i huvudet på dottern..
    Kramar..     
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping