• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Mammsing

Hallo!
    Här har det skrivits

Kesso; kramar om. Ta nu hand om dig ordentligt.

Thullan; vad roligt det var att träffa dig som hastigast på simmet. Visst är det mysigt för de små.

Grattis till bebisen!

• tokfiorna

kollar ni i en annan del av köping?? ja blir bara såå glad när jag ser dem, urmysiga. miidori:Är oxå ett stort fan av wallander och även beck..ja då var vi där igen om att se hemskigheter..på något sätt så gillar man ju att se det..märkligt, men det är ju spänningen man går igång på. Miidori: Kan inte du vara gullig och kopiera listan om tjejkvällen och skriva dit mig..för den såg otroligt grå ut när jag gjorde det och vill ju inte förstöra den fina..

• tokfiorna

kollar ni i en annan del av köping?? ja blir bara såå glad när jag ser dem, urmysiga. miidori:Är oxå ett stort fan av wallander och även beck..ja då var vi där igen om att se hemskigheter..på något sätt så gillar man ju att se det..märkligt, men det är ju spänningen man går igång på. Miidori: Kan inte du vara gullig och kopiera listan om tjejkvällen och skriva dit mig..för den såg otroligt grå ut när jag gjorde det och vill ju inte förstöra den fina..

• tokfiorna

• Gravisen

hej hej!
    kan tyvärr inte hänga me på fikan på tis..en gammal jobbarkompis kommer hit o vi ses inte så ofta så jag får ta tillfället i akt...
    men nästa gång så 

• Miidori

Visst kan jag väl det :D

Tjejkväll 23/3-07 hos Madde
    Madde
    Cissie Kyss
    Martina(ska kolla upp)
    Petra
    Josefine
    Tessan (tokfiorna)Skrattande

• Miidori

hehe en film på 5:an nu verkar scary, hoppas man kan sooova bara sen..kram!

• Tintan

Tycker det är trist att vi ska bli hånade för vad vi skriver i våran tråd.....trodde nog att människor mognar med åldern men tydligen inte.....känns trist måste jag säga....och dem som detta berör läser detta säkert och då kan ni håna lite till...men men då bjuder jag på det,har man inget viktigare att skriva så Fundersam

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori

Håller mig dig Tintan..Jävla omoget att hålla på sådär..I den åldern också..Men varför ska man läsa denna tråden överhuvudtaget ifall man stör sig så?..Man vinner inget på att göra så i alla fall!..Jag kommer aldrig någonsin kunna umgås med någon som håller på så, inte ens hälsa på personen ifråga..Håna denna tråden lite till, jag bjuder också på det..För inte irriterar det mig det minsta längre..nej!..tycker det är så jävla patetiskt!

Väx upp nån gång!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping