• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan
    Ni är underbara alla härinne bara så ni vet det
    Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen

är det inte så att man måste trycka ner andra för att må bättre själv???? Mår man bra själv så har man inget behov av att håna andra... har inte orkat bry mig om vad de skriver.. men tycker mest synd om dem som inte har bättre för sig...

nu ska jag hoppa i säng... har skrivit min önskelista på www.handstamplat.se o hoppas nu att sambon är snäll

• Kottten

Go natt alla goa människor! Nu hoppas ja att ja får sova en stund innan vi ses här i mon... eller förhoppningsvis inte ses här i mon... hehe...

KRAM

• Miidori
    Springsteen: hoppas verkligen att sambon är snäll nu Skrattande..

Kottten:Hoppas verkligen att du får din bebbe i morgon!!!!

Jag får ju säga det att jag är vekligen tacksam för att jag funnit så goa människor här i denna tråden i alla fall!..För ni kanske är vänner för livet!!..Man har ett leende på läpparna varenda gång man läser på denna sidan(nästan)..Ni är verkligen underbara här!..
  • jomi

Go morron!!

Grattis Melim!! ska kika in senare och kolla på din pojk!

Krya på dig Kesso va ruskigt att råka ut för nåt sånt så ung,hoppas verkligen du mår bättre snart

Nu ska jag slänga i mini lite mat sen är det dags att åka och jobba...heldag med.....usch!

Ha det gott allihop

Mamma till Wilma 061031
  • Counterfeit

Titatr in här en måndagmorgon, ser att det finns många sidor skrivna i helgen...

Nehej, varken Kottten eller Castle har fått sina bebisar i helgen. De kanske tycker det är för kallt ute eller nåt. Men för varje dag som går så ökar ju sannolikheten, det finns ingen möjlighet att de finns kvar där i mars.

Kesso vill jag ge en stor kram, hoppas allt går bra för dig och du kryar på dig.

GRATTIS Melim, du fick ju alla fall din bebis!

Ja, vi ses imorgon 11.45 vid Juneporten, det ska bli kul att träffa er!

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Miidori

Hur går det för er nu då?Har varken sett castle eller kottten nu på morgonen, kanske har det hänt något?Dom kanske är på förlossningen/bb nu?...Dom brukar ju annars vara uppe med tuppen o skriva här :D

• Counterfeit

Jo, jag kan tänka mig att det är snabba på att logga in här, när de går hemma och väntar! Fast jag är också bra på att logga in här tidigt även fast jag fortfarande jobbar och bebisen är i magen.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Miidori

det är bra johanna..Då har man något att läsa i alla fall :D..så slipper man ju vara uppe helt själv :D..hehe ! =) Är allt bra med dej och maggen då?kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping