• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • bluebride

skulle gärna vilja komma på tjejträffen, men jag bor 12 mil från jönköping

• Miidori

Hehe :D.. Nu längtar jag verkligen till Tisdag!..Ska bli så kul o träffa er alla!

• MN72

Grattis Melim Väntade på att du skulle titta in här igen

Kesso: Usch så otäckt. Sånt tror man ju inte drabbar unga människor. Skönt att du är OK iaf. Styrkekramar!

Springsteen: Folk är bra egoistiska om de inte fattar att bebisar måste äta och sova när det passar dem. Den enda jag ursäktar för en sån kommentar är min äldste son. Jag förstår att han inte tyckte det var så kul att största delen av den korta tiden han var på besök de första dagarna gick åt till amning. Han var ju så nyfiken på sin lillebror.

• Miidori
    En sammanfattning av Tisdag!

Mötesplats

11.45 Juneproten

12.00 Kjell o company

Fika Åhlens 13.20..(brukar ju vara folktomt där på eftermiddagen, så det verkar ju bra)

Ställer alla på Detta?

• Springsteen
    TIntan.. så klart de var thullan... de är så lika

Kesso!!! Stackare.... kämpa på!!!!

Tack för alla uppmuntrande kommentarer känns MYCKET  bättre idag

funkar bra Midorii... jag möter upp vid kjell o co... (är väl där vid swedbank??)
  • Thullan

Kesso: Som jag sa i lördags, ta det lugnt o ha det bäst.
    Kram

• Kesso

HEJ!

Jag vill fortsätta tacka alla som gett hälsningar till mig. Det är så tacksamt att höra från er.

Det äe verkligen konstigt att detta kan drabba yngre människor. Jag har kännt mig fullt frisk innan dess. Men detta kan bero på att det är medfött. Läkarna håller på att kolla detta. Jag ska få svar längre fram på prover.

SMÅBARNSLIV: Jag har fått mediciner och äter det nu. Hoppas att det går att sluta med dem. Det kanske blir operation?

Ha det gott alla!

KRAM

• Springsteen

Vi fick kolla på huset som vi ville hyra i morron de ringde nyss Hoppas nu att de är lika bra invändigt som de är utvändigt!!!! Hade ju varit så skönt me lite trädgård lagom till sommaren... o de kostar ju lika mkt som de vi har nu...

• MELIM

Hej igen allihop!

Kesso: Usch vad jobbigt, din stackare. Hoppas allt går bra nu.
    Stora kramar!

Mn72: Jaså du vågade inte berätta att vi setts på BB?
    Så det blev en sån lång väntan? Hoppas det blir bättre snart. Hur kommer det sig egentligen att man får sån inflammation?

Tack allihopa för era hälsningar!!!

Castle: Jag hoppades att vi skulle springa på varann på BB, men du får trösta dig med att när din bebbe kommer så är h*n än mer redo för livet... Du har den största ögonblicket i ditt liv framför dig!

• maxpax

Hejsan allihopa! Längesedan med ett inlägg från mig nu (men har läst dessto mer!) Verkligen alla kramar och lyckönsningar till blivande mammor, nyblivna mammaor, sjuka barn, "överkörda" mammor och alla andra som känner att de behöver en kram!!!!

Skönt att få fly in här en stund (sonen har magsjuka och är helt utslagen, spyr inte längre så vi hoppas att det ska bli bättre!) Verkar som om det går en hel del sjukdomar, är väl den tiden. Tack till alla som har skrivit om tips och råd!

Springsteen: Hoppas att detta boendet är bättre än det gammla! Håller tummarna för att ni ska få eran gräsmatta till sommaren...! Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping