Miidori: Jo, jag ser fram emot att träffa dig med... och er andra.
Tänkte ha Simon på sin förskola 4 timmar 4 dagar i veckan (mån - tors), främst för hans skull, han älskar ju att vara där, och så han ska få lite annan stimulans. På fredagen tänkte jag att vi kan gå till öppna förskolan i Trånghalla kyrka, alla tre.
Tintan: Jag tror ju att det ska gå bra ändå, med Simon och bebisen - på nåt sätt kommer det att gå, det är svårt att föreställa sig hur tillvaron kommer att bli men man får flyta med i det kaos som upsptår och bringa lite ordning efter ett tag. Men jobbigt blir det säkert, för alla tre parter, åtminstone ibland.
När jag födde Simon i slutet på november var det nästan tomt på BB, hade ett helt rum med två sängar för mig själv. Personalen ringde på ofta och frågade om jag ville ha hjälp med nåt.

Men det var väl lågsäsong har jag förstått, lär allt bli andra bullar när den här bebisen kommer i början av april! Det är väl den värsta av högsäsonger.. har hört folk som fött i mars som berättat att det varit så pass fullt på BB att de fick ligga nån annanstans! Personalen lär väl springa omkring stressad, tur att jag redan fått barn tidigare så jag har lite koll.