• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Maxpax... älskar ju vår lgh nu.. men gräsmattan måste väga över i så fall...

• Miidori

Hehe själv får man ta del av tessans trädgård i sommar Räcka ut tungan..När man inte har egen..hoppas dom har en lite "pool" på trädgården med plask plask!

• Springsteen

ja en liten plaskpool ska jag skaffa till sommaren i så fall... sitta där i me han

• Miidori

hahah!!då får jag komma förbi dej med springsteeen *bjuder in mig själv till poolen*..plaskk!

• Pärlan81

Tjejkväll 23/3-07 hos Madde
    Madde
    Cissie Kyss
    Martina(ska kolla upp)
    Petra
    Josefine

• Småbarnsliv

Hejsan!

Kesso... Hmm jaså operation? okej min mormor äter trombyl & något annat.

Springsteen... Oh vart ligger detta om man får fråga???

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Pärlan81

Hej alla!!

Kul med tjejkväll!! Skrev nyss till Miidori att jag bara kan hänga med på promenixen på tisdag. För mamma ställde in idag ska kolla binjurarna eller vad det var. Så då tar jag med mig bägge gullungarna o går en sväng med er. Zack har nyst lite ikväll så jag hoppas INTE det är nån dum förkylning nu igen... då blir jag galen. Hoppas hoppas inte! Mannen åker ju bort o jobbar i gbg till fredag med.

Kesso: Massa kramar till dig!!! Att sånt ska hända, det är ju hemskt! Krya så mycket på dig!!!

Kotten; Nej nu får du säga upp hyreskontraktet i magen hihi, så får h*n bo utanför istället!!!

Castle då? Har hon hört av sig här... vågar man hoppas på en liten nu kanske

Ikväll ska vi se på film o bara mysa! Har haft kusiner här idag som busat så nu är man helt slut. Men kul var det!

Kram kram

• Springsteen

Kan ju bli trångt Skaffa en stoooor poool

Gud vad jag längtar till o värme....

• Tintan

josefine har du haft sascha och liam på besök kramis

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

TJINGELING!!!
    Ville bara säga hej på er alla. Skulle kopiera listan om tjejkvällen men får inte med de söta gubbarna så den blev så tröökig..hjälp mig!!! Varför kan jag inte få med gubbarna i texten?? Idag har vi varit på fjällstugan och käkat,mumma..med svärföräldrarna och sambons bror och tjej, trevligt..ska kolla köping nu på tv sen har vi fixar borat till kvällen, den ska ju va så sjuk och rolig, puss på alla.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping