• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Ska grejja om bland mina bilder idag! Jag ska lägga in alla fikabilder på ett annat ställe, för det blir så jätte rörigt kram

• jomi

Midorii: Skrattande 

Är den nån som har goa middagstips?? börjar bli hungrig men har ingen fantasi kvar!
    Vad ska ni smaska i er idag!?

Mamma till Wilma 061031
  • tokfiorna

Grattis till kotten! Vilken "fight"det blir mellan Angeelica och Springsteen, har varit inne på sidan och röstat. Måste ju även jag önska en UNDERBAR DAG och glöm inte bort nära och kära. Angeelica: Kan du inte sätta in en bild på dig,hi, får ju inte se dig på badet på lör..
    Har faktiskt gått runt sjön idag oxå och det var minst lika blött..Miidori: Ska även jag sätta igång och städa och vad jag tycker om det fick ni ju höra igårLedsen men det är ju underbart när det är gjort och med lite bra musik dunkande så går det ju betydligt bättre, är dock lite rädd för att jag kommer att hamna här lite för oftaFlörtTänk miidori när vi bara skickar ner dem till friadalen va smidigt men risken är väl att vi kaffepausar hos varandra så inget blir gjort då hellerRäcka ut tungan. Sen var det ju det där med klädpartyt..är det någon som tänkt att ha???me&i eller dunnis? Annars tar jag tag i det, lite dåligt med plats här men vad gör det? Tintan: Gissa om jag snackat om dina små tjejer till mina vänner, tänk liksom två små på en gång..ja det är häftigt och goa är de ju oxå.Hoppla vad långt de bidde..om ingenting..

• tokfiorna

Jomi: Lite 80-talsnostalgi som alltid funkar, FLYGANDE JAKOB:
    1ST GRILLAD KYCKLING, 3ST BANANER,3DL GANSKA TJOCKT VISPAD GRÄDDE,3MSK CHILISÅS,1PKT BACON,1DL JORDNÖTTER.
    STEK BACONET KNAPRIG OCH DELA KYCKLINGEN I MINDRE BITAR, LÄGG DET I EN SMORD FORM. TÄCK KYCKLINGEN OCH BACONET MED SKIVADE BANANER. BLANDA CHILISÅS,GRÄDDE OCH LITE SALLADSKRYDDA. GRÄDDA I UGN CA 15-20MIN. TA SEN UT OCH TILLSÄTT JORDNÖTTERNA OCH GRÄDDA YTTLIGARE 5-10 MIN!
    Fasen blev stora bokstäver..detta är ju iallafall väldigt smidigt och gott.

• Miidori

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Tokfiorna!! Vad glad jag är att se dej onlajjn nu igen :D:D..hehe ja kaffepauser lär det bli en hel del juhe! Hehe!...ska med göra nån middag snart tänkte jag :D..Hungrig! KRAM

• Pärlan81

tokfiorna: Mums det låter ju jättegott!!! Jag fick ta lite korv idag, astråkigt men eftersom det är bara jag o sonen nu iveckan så bli det hans önskemål lite.

• Miidori

Nu ska jag göra middag! Ha det så bra MASSA kramar! Glad alla dag!

• tokfiorna

Varför är man alltid hungrig?????? Vill inte städa!!!!! Känner mig som en unge idag

• Gravisen

Hej på er!

GRATTIS KOTTEN TILL LILLE POJKEN 

här försöker man me städa lite idag..man får la försöka ha dte lite fint tills ikväll  i alle fall 

Pärlan: skönt att höra att dina e på bättringsvägen nu...

nu ska jga in o rösta me 

massor av kramar på denna dag 

• medistra

vad kul att ni hade trevligt igår, är ju såå sugen på att följa med jag med någon gång, kan ju tyvärr inte på tisdag och tiden är lite dum för mig också, runt 10-11 på förmiddagen passar mig bäst de dagar jag kan, men det kommer väl fler fikor längre fram hoppas jag

Kotten: ett stort grattis till din Melvin! vilken fantastisk karl du har som klarar av att förlösa födande kvinnor i badrummet i stort sett helt själv, inte dåligt det, han måste ha nerver av stål han

Miidori: skulle jag med kunna få se fikabilderna tror du, är ju så nyfiken

Castle: skönt att du fått tid till förlossningen på lördag, jag hade också tid på en lördag men Loke kom ut dagen innan, kanske blir det så för dig med

ha en bra alla hjärtans dag idag allihop, här blir det lugna puckar, lite mumsig hjärt-bakelse och lite choklad och så lite mys framför tv:n i soffan när barnen somnat

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping