• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Ja jag läste med att hon var död Gråter..Blev så illa till mods! OCh jätte ledsen, då hon som ni skrev har en 4-åring i livet :/..

Medistra: jag håller på att göra om i mitt galleri, är för rörigt där nu..säger till sen!..

Jag har städat nu...dammsugit 104 kvm :D..är så nöjd :D..Nu blir det kaffe o fika! haha!!..Jag är verkligen inte den som bangar..men jag har varit jätte duktig en då denna veckan..inget godis och ingen läsk :D..hehe..men jag trillar väl dit så småningom en då :/..

• Sommartider

Hoppas ni alla får en trevlig alla hjärtans dag med en massa glada överaskingar..
  • Pärlan81

Nej usch vad hemskt! Är hon död... måste med läsa.

• therese o ebba

Fy, vad gräsligt, visste inte att hon hade en dotter med... Man blir så ledsen när man hör sånt här.

Jaja, lite städat blev det i alla fall fast om jag känner min sambo rätt ser han ingen skillnad. Blev så himla sugen på våfflor med sylt o grädde så det får det nog bli ikväll Räcka ut tungan.

Mamma till Ebba 061011
  • Sommartider
    Pärlan81 skrev 2007-02-14 15:45:32 följande:
    Nej usch vad hemskt! Är hon död... måste med läsa.
    Det låter så lustigt att hon skulle bara dö så där utan att någon vet varför..skrämmande..
  • Miidori

Ja det var verkligen chockande o läsa allså, att det bara kan bli så i så ung ålder..Riktigt skrämmande måste jag säga :/....

• Miidori

Längtar redan till måndag..Till babysången...Varenda gång man varit och fikat och sen går hem, så känns det som en evighet tills man ska ses igen..Tycker det är så trevligt på alla dessa fikaträffar/promenader måste jag säga! KRAM

• tokfiorna

Det var ju en bloggare som skrivit(som tydligen var vän med henne) att hon nu skulle få frid och det kan man ju tolka som att hon mått väldigt dåligt..tänk vad många som gör det i vårt samhälle, som inte syns utåt. Man får vara glad att man har livsglädje iallafall.

• Springsteen

Tidningarna ska ju helst inte skriva om att någon tagit livet av sig för varje gång det skrivs om det så ökar självmordsstatistiken... vilket är jättetråkigt... För de behövs ju skrivas om oxå tycker jag för att få upp ögonen för problemet... Svår balansgång...
    jättetråkigt varje gång de händer...  Ledsen

fastnar här hela tiden... tycker de är så spännande att se vem som vinner tävlingen... Tycker dock de var väldigt konstigt att bidrag nr 8 ökade så stort på extrem kort tid!!!!! (typ 10% på mindre än 5min!!!)

• tokfiorna

LÄNGTAR OXÅ TILL SÅNGEN
    OCH TILL FIKAT EFTER SÅKLART

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping