• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    TACK ALLIHOP FÖR GRATTISHÄLSNINGARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En stor alla -daghälsning till alla!!!

Ska läsa igen lite mer o se va som hänt här... Alltid full rulle ju! Härligt!
  • Kottten

Medistra: Han hade ju inte mycket val... Glad Men han pustade jättegott när ambulanspersonalen kom o kunde ta emot Melvin så han slapp! Jag hörde lite smått desperation i hans röst innan ambulansen var på plats... hihi... men han höll sig cool! Inte illa av en "förstfödare"... hihi... han som trodde han skulle svimma inne på fl så höll han sig helt cool hela tiden hemma! Men han hade tydligen satt sig ner o pustat ut o återhämtat sig en liten stund när de lastat in oss i ambulansen. Misstänker att verkligeheten kom ifatt honom då.

Castle: Hoppas din lill* blir lika skrämd som min o tittar ut innan lördag nu!!! Idag på alla hjärtans dag vore ju en toppendag!!!!! *håller tummar*

Får läsa vidare sen... mammaplikten kallar Skrattande

• therese o ebba

Grattis Kottten!!

Borde också städa men tycker verkligen att det suger... blää... Fast det kan ju vara en trevlig överraskning för sambon att komma hem till en nystädad lägenhet. Det får väl bli min Alla hjärtans dag-present till honom. Själv räknar jag inte med att få nåt...Ledsen.

Nä, nu ska jag inte vara bitter!

Ha en bra dag alla!!

Mamma till Ebba 061011
  • medistra

therese o ebba: jag väntar mig inte heller något från sambon, han är ingen romantiker alls tyvärr, har köpt lite goda bakelser och choklad i alla fall, men det är knappast bara för hans skull, är ju världens största gottegris själv jag

äh, egentligen bryr jag mig inte så mycket om den här dagen, men visst hade det varit trevligt att få sig en blomsterkvast eller något annat gulligt

kanske borde se om det finns någon romantik-kurs man kan skicka sin karl på

• tokfiorna

Medistra:Anmäl gärna en gubbe till om du hittar någon kursFlört
    Nä nu tjejer är jag klar! Va..vadå gick fort?? Jaja jag skurade aldrig golvet..nä inte piskat några mattor heller..Ja ugnen kanske behövt sig en genomkörare, men som sagt, liiite stök ska det väl vara, det är ju ett tecken på att man haft något roligare för sig. Ser iallafall fint ut och snart blir det ju mörkt oxå,hihi.

• tokfiorna

Usch, kollade aftonbladet nu..johanna Sällberg har hittats död i sitt hem, hon i wallander filmerna ni vetGråter

• therese o ebba

Tokfiorna: Då kanske du har lite tid över att komma förbi och städa här med då?? Själv har jag ju inte börjat än och Jimmy är hemma om en timme...

Det där med romantik-kurs är ju en bra affärsidé kanske. Frågan är väl hur många karlar som skulle gå dit självmant Skrattande, inte min i alla fall...

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Va!?! Är hon död?? Fy, vad hemskt! Måste kolla...

Mamma till Ebba 061011
  • tokfiorna

Tessan: Va gräsligt. Precis lika gammal som mig, det spekuleras självmord men det vet man ju inte och känns ju oviktigt hur..men vad städning och romantik blir oviktigt..tänk att hon hade en dotter på fyra år, snyft

• Springsteen
    ni kan skicka era gubbar till min gubbe Läs min förlovningshistoria under bloggen...
    Igår var han jättenere för att han kände sig som världens sämsta pappa för att han inte varit upp me mig de senaste nätterna när vår son inte ville sova... Han har jobbat på ikea hela helgen 5-10 o sen varit igång hela dagarna... o sen skola i måndags... så jag tycker inte de gör nåt att jag är uppe till runt 2 om han ska upp 4.30 o dra hem pengar till hushållet
    Sen ger han mig dåligt samvete genom att säga att han har världens bästa flickvän som är sååå förstående... hmmmm... han tar sonen på em så jag får vara ifred... Kortet på expressen med han i bärsele och golvmopp är mer regel än undantag här hemma... han diskar nästan jämt... osv.... Är det nån som ska ha dåligt samvete är det jag som låter han göra allt!!!!

Måste byta lakan i sängen nu... hände en olycka i morse och ser de ut som de gör nu här hemma när svärmor kommer om ett par timmar så tror hon att jag inte orkar och att jag är sååå trött och behöver lite mer hjälp och avlastning osv... O de ska hon inte få tro och prata om på nästa syjunta!!!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping