ni kan skicka era gubbar till min gubbe

Läs min förlovningshistoria under bloggen...
Igår var han jättenere för att han kände sig som världens sämsta pappa för att han inte varit upp me mig de senaste nätterna när vår son inte ville sova... Han har jobbat på ikea hela helgen 5-10 o sen varit igång hela dagarna... o sen skola i måndags... så jag tycker inte de gör nåt att jag är uppe till runt 2 om han ska upp 4.30 o dra hem pengar till hushållet
Sen ger han mig dåligt samvete genom att säga att han har världens bästa flickvän som är sååå förstående... hmmmm... han tar sonen på em så jag får vara ifred... Kortet på expressen med han i bärsele och golvmopp är mer regel än undantag här hemma... han diskar nästan jämt... osv.... Är det nån som ska ha dåligt samvete är det jag som låter han göra allt!!!!
Måste byta lakan i sängen nu... hände en olycka i morse och ser de ut som de gör nu här hemma när svärmor kommer om ett par timmar så tror hon att jag inte orkar och att jag är sååå trött och behöver lite mer hjälp och avlastning osv... O de ska hon inte få tro och prata om på nästa syjunta!!!!!