• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

Springsteen.. ja jag har sett de de pendlar ganska friskt.. kul att man vet vem du är känns inte lika surt om ja skulle losa mot dig.  hihhi må beste man vinna

Kram

• Springsteen

Sant..

Måste springa.. ska träffa en kompis strax....

• Counterfeit

Hej!

Först - GRATTIS till Kottten som ÄNTLIGEN fick träffa sin lille Melvin! Såg att han trivts bra därinne och hade vuxit sig stor!

Tack för trevligt promenadsällskap igår, jag hoppas jag kan träffa er snart igen! Innan jag kom till Kjell o Company hade jag sprungit runt lite i stan, så jag hade minsann gått mycket. Straffet var sammandragningar och värk i fogarna under det efterföljande mötet. Som tur är behövde jag inte vara alltför aktiv så jag kunde ta det lite lugnt.

MN72: Usch vad tråkigt! Jag hade också stora problem med mjölkstockningar när Simon föddes. Det tog inte många dagar förrän jag fick feber och bröstet var rött... och när det släppt tog det bara några dagar innan nästa kom. Hade också såriga bröstvårtor och smärtor. Trots det bet jag ihop och fortsatte amma. Fast jag fick komplettera med tillägg i nappflaska. Efter två månader lossnade allt, såren, mjökstockningarna och det onda försvann. Fortsatte amma tills han var ca åtta månader. Jag hade dock turen att slippa bröstbölder...   Skulle det här hända igen vette tusan om jag orkar vara så präktig och fortsätta kämpa med amningen. Vi får väl se...

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • therese o ebba

Här kommer en stor KRAM till alla underbara människor i tråden.

Mamma till Ebba 061011
  • Tintan

Kram till er alla idag Hoppas ni alla får en underbar dag. Här ska vi göra oss iordning nu och gå ut och gå en sväng jag och alla barnen...mannen ska nämligen putsa alla fönster,blir så kallt inne då. Grattis Kottten när han väl kom så kom han som en raket *ler* trist att de inte hade tid på BB...Men skönt att komma hem med. Återkommer sen Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori

Glad alla Dag på er alla!..Jag är så glad att ni finns :)..Hoppas att alla har haft det bra! Nu ska jag storstäda :P:P..^^ KRAM

• MN72

Counterfeit: Trist att höra att du oxå haft det jobbigt med amningen. Hoppas det går bättre nu när din lill* kommer.
    Jag sa i förväg att om det blir böld igen så lägger jag av. Nu sitter jag här med böld och vill inte lägga av för att jag tycker det är så mysigt att amma. Kan inte vara riktigt klok?!
    Jag har iaf insett att jag inte kommer att kunna sluta ge honom tillägg, så numer får han det på flaska efter varje amning. Måste säga att det steget känns fullt tillräckligt just nu.

Just det, alla hjärtans dag kramar till er alla.

Idag får det lov att bli en promenad ner till centrum. Har just fått en avi om ett stort brev. Blir så nyfiken ju!

• Pärlan81

Förresten tack alla som brydde sig om lilla Molly igår. Idag är hon bättre, knappt nån feber mer så det är skönt! Zack är med på bättringsvägen men det är lite jobbigt när han hostar typ hela kvällen, man springer som en stolle o kollar honom, stoppar in nappen, ger vatten... osv...

Angeelica: Vad skönt att få håret gjort! Kan man behöva själv, ska dit nästa vecka.
    Hoppas ni får det mysigt ikväll!! Alla ni andra med! Känns tråkigt att var själv men men jag fick ett kort på posten o en chokladask att smaska på alltid nåt, vi hade ju sagt att vi inte skulle ge nåt men jag köpte nåt ändå. Fast han packade på morgonen så då kunde jag inte smita ner den tyvärr. Men han vet att den väntar när han kommer hem.
    Fick även 2 biobiljetter av svärmor så det har vi att gå på sen med. Alltid kul!

Ha det toppen alla goa här i tråden!!!

• jomi

Grattis Kotten till lille Melvin!...det gick undan på slutet

Hoppas ni alla får en riktigt go alla  dag!!

Kram

får inte jag kolla på fikabilder mer?

Mamma till Wilma 061031
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping