• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

ja angelicca det var jag :P..men kände inte igen dej med utsläppt hår haha Skrattande..så vågade inte hälsa haha ;P

• Miidori

stackare ;/...jag fick sovmorgon :):)...det var inte helt fel :D

• Tintan

Hej allihopa

Vill önskar er alla glad  dag idag.

har inte vart på datan sen imorse,pga att mannen har fixat med virus program....har på så sätt insett att jag är beroende av familjeliv och er härinne *ler* har nog frågat tusen ggr om jag inte bar akan kolla en snabbis ha ha ha....

Tokfiorna:Tack,de är underbara det är nog därför allt går så bra och vi tar dagarna som de kommer....

Ska kolla in listorna också,har inte hunnit.

Här ska vi fira alla hjärtans dag när tjejerna har somnat typ efter 00.00 ha ha då ska vi kolla på en film jag hyrde idag....helt tokiga är vi jag vetFlört

Tragiskt detta med Johanna Sällström tyckte så mycket om henne som skådespelare,tänk att behöva förlora sin mamma när man bara är 4 år.

Men imorgon ska jag vara mer aktiv då ska mannen inte hålla på med datan.

Fast imorgon ska tjejerna får 3 månaders vaccinet och sen på kvällen ska jag på helkroppsmassage och middag med jobbet såååå skoj.

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen
    Godmorron!!!

Hoppas att alla hade en bra dag igår!!!
    Sonen väckte mig vid halv 8 o sen har jag ju inte kunnat somna om... men nu ligger båda mina pojkar o sover i sängen!!! Skönt att få äta frukost själv
    I dag ska jag o min uppsatskompis göra klart vårt examensarb... Vår handledare har blivit sjuk o en annan har tagit över och råsågat HELA arbetet ... Så nu har vi att göra... så sambon skulle ta sonen och vagnen och sen komma och passa in amningarna Så surt... men de måste ju göras!!!!!

Angelica: HOppas att de som ökar med 50pers så fort de ligger under får kall bränd mat Våra pojkar är bättre än så

Hoppas nu att de ringer om huset i dag!!!! orkar inte vänta längre... har inget tålamod me sånt... har funderat hela morronen vart vi ska ställa vår garderob
  • Tintan

God Morgon tjejer

Tittar in en liten snabbis, ska ner till bvc nu för 3 mån kollen och sprutan,stackars tjejerna,fast storebror har lovat att hålla händerna på dem...så söt.

Springsteen: Hoppas de ringer dig idag om huset...och att arbetet går bra..
    Kram Martina
    återkommer senare

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • 20120508

hejhej!

Det var kul att få träffa några av er på fikat sisst,,,är ju lite blyg, så det var därför jag inte bara "hoppade" in i diskutionerna men jag lyssnade i alla fall...

Jag (dum som jag är) trodde dom hade fixat hissf*n så hoppar in i den igen ...och vad tror ni händer,,jo jag fasnar ju igen såklart...men den här gången så skrek Ronja som en galning så jag var inte fullt så lugn då,,jaja kom ju ut efter bara nån minut men ändå...FIXA HISSEN ÅHLENS!!

kommer nog på babysången med...kanske får tillfälle att prata lite mer med er då

Ni verkar alla som ett jätte trevligt gäng,, verkligen jätte gulliga...

Jaja,, ha en bra dag allihopa!!

• Counterfeit
    Springsteen:

Vilken trist typ! Synd att ni fick den på halsen, hoppas det går bra med arbetet! Har den personen ens rätt att göra så, om er handledare skulle godkänna det ni gjort? En del ska sätta sin egen prägel på studenternas arbete...

Tintan:
    Var du på Konsum i Bankeryd strax innan tre? Såg en tvillingvagn och undrade om det var dina tjejer... jag var där och panikhandlade innan jag skulle hämta Simon på förskolan.
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Sommartider

Hej nu är jag frisk och kry igen..
    Jag har nog aldrig skurat och städat så mycket i hela mitt liv som vi har gjort det här senaste dagarna..
    Mask är inte kul att få hem ifrån skola dagis det kan jag lova..
    Jag är väldigt noga med att ha årdning här hemma då vi är så många men dessa maskägg kan tydligen överleva på det mäst konstiga ställen man inte tänker på..
    Så nu finns det säkert ingen rackare kvar som jag har holt på..hehe

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping