• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Såå nu har jag ett datum till fikaträffen hemma hos mej då da..Alla som vill får komma finns det -rum så finns det stjärterum som man säger :D..hehe!!..

Vi har ju en 4:a på 104 kvm, så det har ska nog gå att fixa till!! Så jag skriver en lista i Listtråden!..

Sen har jag ett förslag till!..

Ska vi göra en telefonlista ifall man behöver få tag i någon vid fikat eller babysången och ifall nån är sjuk, så kan man ringa/smsa någon i alla fall..Så dom som vill vara med i telelistan kan väl maila mig erat nummer, så kan jag sammanställa listan och skicka vidare till alla som vill ha listan sen, hur låter det?

• Miidori

Om någon vill skriva hemnummret med så är det okey, jag tar med mitt hemnummer i alla fall :D

• tokfiorna

MIIDORI: Skrev till din inbox..la även till mig på listan om hem till dig, vi tackar så hjärtligt för inbjudan. Nu ska jag till a6 och bränna lite stålar

• Miidori

Hoppas att alla har en bra alla DAG! KRAMAR!

• Småbarnsliv

Har varit & tränat, är trött...
    Ska äta fiskpinnar med massa citronsaft på..
    Jag skulle bara berätta när jag kan fika & så.. Det är måndag, onsdagar & torsdagar mellan 09.30 - 12.30 Annars är det kört     

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • therese o ebba

Hej!

Hoppas alla har en riktigt romantisk kväll tillsammans med sina älsklingar . Mina båda  sitter och halvsover i soffan.

Jag fick i alla fall den bästa alla hjärtans dag-present man kan önska sig. Ebba skrattade för första gången idag!! Ett riktigt asgarv Skrattande, hehe... Nu har vi frossat i våfflor med massa sylt o grädde.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Mamma till Ebba 061011
  • Angeelica83

halloj allihopa..

har ni fått nått fint idag lr?  jag har iaf fått 10 rosor
    sen planerade vi att vi skulle göra plankstek, sen ändrade vi de till att vi köper plankstek i stället och de slutade att vi tog max driven hahaGlad men de va gått de me..

Tokfiorna: lägger in en bild på standard mappen...Räcka ut tungan

miidori: va du o handlade idag..? tyckte ja såg dig men de tog ett tag innan jag kopplade..
    är inte alltid så snabbtänkt hihi
    Skickar tele till din inbox...

Springsteen: ja de tyckte jag oxå va lustigt.. han hade väl stor släkt o många vänner kanskeFundersam

ha en bra fortsatt bra kväll..

• Mammsing

Kottten, Bamse grattis!
    Ha de så gott ni andra.

• Springsteen
    Angelica... en till som ökade massor på kort tid... Hade varit roligare att ligga i topp me dig än me de andra
  • Blondie 68

Kvällen alla !!!
    Har alla fått nått av sina älsklingar. Ja jag har inte fått nått. Inte ens kaffe på sängen
    Han e inte så romantisk. Tyvärr. Sen träffade jag honom bara 1 timme i morse, stack sedan å jobbade. Å nu e han i stockholm
    Tyck lite synd om mej. Känns som om jag behöver lite med ömkan.
    Kramizzzzar på er alla

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping