• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

God morgon alla!!!

Idag är man zombie. bägge barnen vaknade PRECIS när jag lagt mig igår, o hostade o snorade o Zack hade fått feber... stackarna! Så det var bara att gå upp o pyssla om dom. Vi var uppe till 1.30 då somnade vi i vår dubbelsäng. Men vi sov till 8.30 i varje fall.

Hoppas de kryar på sig! Så jag har inte skrivit upp mig på fikan än. Kanske får ställa in babysången... för min mamma är ju sjuk o får inte utsättas för baciller så mina barn måste vara friska ordentligt innan...

Tack Miidori för din inbjudan påfika hemma hosdig! Skoj!!!

Tessan o Ebba: Vilken present, hjärtligt skratt då blir man ju så varm i kroppen!!

Ha en toppendag, skriver mer sen måste byta blöja nu känner jag på min lilla bajsplutta

Kram kram!!!

• Springsteen
    Counterfeit: man kan ju se de på två sätt... vi lär oss mer och vi får jobba mer... på sätt o vis bra och på sätt och vis urkasst

Sitter o väntar på min kompis nu... (teamy här på fl... hon flyttar in till stan snart.. nån som har en 2-3åring som vill ha en lekkamrat?)
  • therese o ebba

Godmorgon alla!

Hoppas alla mår bra.

Misanmi: På fikan tyckte jag att jag kände igen dig men kunde inte placera dig. Kom på sen efteråt att vi har sprungit på varandra på bvc en gång. Tror inte Ebba var mer än 3-4 veckor då.

Ska bli himla roligt med babysång på måndag Skrattande.

Kram på er

Mamma till EbbaBebban
  • Counterfeit
    Springsteen: OK... Hoppas iaf det går bra, man är ju inte som mest effektiv med ett spädbarn. Jag trodde det i min enfald när jag väntade första barnet, tänkte att de sover ju mycket i början, kanske hinner man med det och det. Haha. Min sov en halvtimme i stöten och kunde vakna så fort man lade ner honom.
    Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Miidori

GOdmorgon alla här! =)..hihih! :)...Hoppas att alla har det bra och att alla mår br aoch så! Är det någon mer som ska vara med på telelistan nu?...Madde, tessan,tessan, Johanna,Jag, Josefine,Camilla,Laila,Angelicca, mammsing är med..Någon mer som ska vara med??..

Pärlan: Stackars Zack och Molly hoppas domblir bättre!!

Tror ni castle fått nu?inte sett henne onlajjn här idag?

• Castle

Miidori: Nehej...nu är jag här! JAg tror aldrig att det blir dags.

Ju längre jag får vänta desto längre tills jag kan följa med på promenader och fika ju

JAg vill gärna vara med på telefonlistan. Jag skickar till din inbox Miidori. Även om jag inte ha varit med på länge... och det kommer dröja ett tag till, så rätt som det är så vill man med, och då kan det ju vara bra att kunna nå någon då.

• Miidori

Men det var då en envis liten plutt!

Nu ska jag göra mej i ordning..snart promenaaad :D:D
    kram alla här!

• Counterfeit

Castle: Nej, vad trist! Jag som hade börjat hoppas för din skull, har ju inte sett dig här på ett par dagar.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Tintan

Halloj igen allihopa

Tillbaka från BVC tjejerna var så duktiga när de fick sprutan,gnydde till sen var det bra igen *pust*
    Emilia vägde 5450 gram och var 59cm lång
    Michelle vägde 5990gram och var 60cm lång

Mina små bullar *ler*
    Fick presentkortet på boken idag med,så tänkte hämta ut den imorgon skojsigt.
    Ska iväg med jobbet nu ikväll så dt blir full rulle idag med allt.

Counterfeit:*ler* var säkert jag då,för jag handlade då....såg en stor mage i kyldisken var ju säkert du då....Hade jag vetat det hade jag ju hälsat såklart...

Ska lägga in mina tfn nummer med såklart...men tyvärr cissi kan jag nog inte komma den 1/3 så börjar våran föräldrargrupp och håller på till 12.00 skit med så många dagar det finns men just då ska det krockaGråterhoppas det blir nån mer gång....

Kram på er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping