Så här skrev jag i min blogg! För alla som är intresserade!Jag skrev det härromdagen, och då var jag lite nere!
"Nu meddelar jag alla er som läser denna bloggen,att jag inte kommer vara kvar i tråden på familjeliv..Det är inget personligt mot er som är i tråden. Men på något sätt så känner jag att jag gjort mitt där. Kommer nog inte att skriva någon förklaring i själva tråden..Men vill man mig något, så har jag ju både en gästbok där på familjeliv, en telefon hemma och en mobiltelefon! Jag tackar alla för en trevlig tid på familjelivstråden!hoppas att ni som är där får en bra fortsättning på detta året, och i framtiden också!"
Jag menar inte att jag inte har trevlig i tråden!! Men jag tappade lusten härromkvällen att vara med i tråden mer..Det har varit så mycket intriger och negativt, så jag bara blev så less!
Sen är det ju såhär att det är väldigt soligt och vackert väder, och jag känner inte att jag har lust att sitta framför en dator och skriva, när jag kan vara ute med Tindra och så!
Sen är det ju klart att jag fikar och träffar en del av er också på dagarna. MEn det har jag aldrig stuckit under stolen med..Men vi har aldrig förbjudit någon att delta i våran gemenskap..Vi har babysång på måndagar, och alla som vill är ju välkommna på den!Sen har vi ju babysång på onsdagar, som alla också är välkommna på! Sen är det promenad eller eventuellt mammabarngympa på torsdagar, som alla är välkommna på!!!
Sen fikar vi ju självklart också, men då som i tisdags när vi var på nyfiket, då var alla välkommna att komma dit och umgås!Men det är ju så att vissa barn är sjuka, eller att det kanske kommer något förhinder!
Sen så bjöd jag hem hela tråden hem till mig, och vem som helst fick komma! Så då var det håll igång!
Jag träffar madde, tessan,tessan och angelicca med jämna mellanrum,men då är det ju aktiviteter som babysång,fika, promenad MM!!
Om nu någon känner att dom skulle vilja vara med, då kan ni ju både ringa, skriva i tråden, och försöka att ta lite intiativ till att komma på dessa fikaträffar,babysång..ETC
Vad är det frågan om egentligen??