• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81
    Miidori skrev 2007-03-16 14:06:14 följande:
    Är det någon som intresserad av att gå upp till stadsparken nästa vecka om det är sol och vackert väder, så kan vi picknicka..Så om en del har större barn så kan dom leka i lekparken?..Skriver upp en tid i listtråden! Hatad av få, älskad av många :)
    Tänkte faktiskt på stadparken. Det är ju mysigt att sitta där o fika jag kommer väl springa lite fram o tillbaka med pojken han älskar lekparken där haha. Men det är ju charmen med en liten buse
  • Pärlan81

Tintan: Jag förstår dig! 2 är ju mycket tycker jag hihi så det är förståligt.
    Min lille buse har ju så mycket spring i bena så det är ju lite hålligång om han ska hänga på.

• Thullan

Hej!
    Bara för det inte skrivs en massa här så har vi väl trevligt? Jag har som sagt ingen dator hemma, sen så är jag ute massor nu med Wilma o sen träffar jag er här inne när det är sång o fika o annat. Känns som tråden verka dö ut bara för att Miidori inte skriver en massa men ni som kan sitta här kan väl skriva mer istället? Tråden hänger ju inte på bara några personer utan alla som är här, vi här så pass många här så den inte ska dö ut eller?

Hoppas många kommer till Stadsparken.
    Nu ska jag jobba
    Kram

• Thullan

Hej igen!
    Är lite trött på att allt ska kommenteras som man skriver, ex det som Miidori skrev var sina känslor o inte annat. Hon menar ju att det är upp till var och än här inne o allas egna intressen att medverka men kom inte o gnäll sen så tror jag hon menar? Skriv om jag har fel Miidori.
    Kram igen

• Miidori

Jag kanske blev lite het på gröten där, men ska försöka att skriva lite till och från, för det är ju klart att vi ska hålla tråden vid liv! KRAMA

Ja stadsparken är ju kanon!! Hoppas att alla som vill kan komma nu!!!

Weehooo!!

Ha en underbart bra helg Tjejjer!

KRAMAR
    CIssie å Tindra!!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori

Jag skrev bara det jag kände, och det är klart att det kanske blev lite väl mycket..Men ville bara förklara mig en gång för alla! hehe...

Men hoppas att ingen tog illa upp i alla fall!

• Miidori
    Pärlan81 skrev 2007-03-16 14:22:37 följande:
    Kikar in en liten snabbis!!!Miidori; När du skrev härovan att du inte kommer vara här så mycket framöver så trodde jag att det var nåt som hänt att du kände så. Vet inte alla intriger men det är väl utrett med andra tråden väl, är den enda "intrig" jag vet i varje fall.Det är ju en del som inte skriver så mycket längre av olika orsaker så det har ju blivit lite trögare. Och du är ju en av oss som skriver mest Det är ju så man håller liv i trådarna! Därför kände jag mig som ett frågetecken när du inte skulle var här så mycket längre, vill ju att du ska vilja vara här o skriva såklartNär det blir sånt här väder så är det ju inte konstigt att man vill ut. Jag har ju kunnat skriva mer eftersom mina frön vart dåliga. Nu när de är friska så är det ute som gäller. Min store pojk älskar att vara ute! O frisk luft gör ju en bara gott!Men det är skönt att höra att fikorna fortfarande är igång Jag hänger gärna på såklart, sen hur det bestäms är det listtråden fortfarande? Nu har min buse börjat leka med inredningen, bäst att gå tillbaks till leken hihi.Kram
    Jag blir glad att jag är saknad..Men det är inget som hänt, utan det var bara jag som var lite nere härromdagen bara. Men nu är det bättre i alla fall..

Jag vill självklart hålla tråden vid liv, det är ju inte kul ifall den skulle dö ut..Men ska som sagt försöka att skriva ett par rader varje dag i alla fall! Men det var allt tjaffs med de andra trådarna, som gjorde att man tapade suget lite grann, men tänker inte låta det hindra mig från att vara personlig här inne. Tycker det är så ledsamt om jag inte ens kan vara personlig..
    Men ska försöka vara lite mer öppen, för jag har kännt att jag varit lite stängd, tänkt på vad jag skrivit hela tiden..osv..För jag vet ju att det finns sådana som tittar här, som man kanske inte vill ska veta allt om mig tex ;)
    Men ska inte låta det hindra mig som sagt..
  • Miidori
    Tintan skrev 2007-03-16 14:14:53 följande:
    Pärlan81: Klart att det inte är nån tvång alls, men visst är det skoj att den hålls igång tråden, och visst vissa har ju lättare att komma ut på fikor och babysång mm än andra, så då får vi som har lite svårare hänga här tycker jag, jag har inga möjligheter just nu för att ta mig in till stan på dagarna...orkar helt enkelt inte med den stressen just nu med 3 barn att åka buss fram och tillbaka.Blir säkert lättare när tjejerna blir lite äldre.Miidori: Nu har det väl vart lugnt med intriger i denna tråden tycker jag, men tappar man lusten så gör man....Men det har väl inte vart nån som har sagt nåt om fikor eller träffar????eller påpekat nåt.Idag har vi vart och storhandlat och var inne en snabbis på H&M med och hittade 2 så söta klänningar till tjejerna med nalle puh, ska på kalas imorgon så då får de vara så fina *ler*sen hade jag tänkt bjuda hem er hit oxå men har frågat i tråden några ggr om intresse finns, men inte fått några direkta svar,så jag la ner detHoppas nu alla får en trevlig helgKram på erMamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Jag vet att det inte var något tal om fikaträffar osv, men jag skrev helt utifrån mina känslor, och så jag uppfattar det hela! Ville bara förklara för alla en gång för alla!
  • Miidori
    Springsteen skrev 2007-03-16 14:22:49 följande:
    Intresset minskar väl alltid med solen???? Mitt med o allt går i perioder Men listtråden kan du väl alltid hålla lite koll på Midorii för det är alltid trevligt att fika med dig Jag vill jättegärna fika oftare men det är ju inte alltid de funkar tidsmässigt för alla... O stadsparken borde vi kunna följa med till även om W är lite snorig utomhus är ju ingen större fara...Självklart är det inget tvång att skriva i tråden!!!!
    Allt går ju i perioder som du skriver springsteen, men jag håller självklart koll på listtråden, hehe någon fika vill man ju itne missa ;)...
  • Miidori
    Thullan skrev 2007-03-16 14:48:11 följande:
    Hej!Bara för det inte skrivs en massa här så har vi väl trevligt? Jag har som sagt ingen dator hemma, sen så är jag ute massor nu med Wilma o sen träffar jag er här inne när det är sång o fika o annat. Känns som tråden verka dö ut bara för att Miidori inte skriver en massa men ni som kan sitta här kan väl skriva mer istället? Tråden hänger ju inte på bara några personer utan alla som är här, vi här så pass många här så den inte ska dö ut eller?Hoppas många kommer till Stadsparken.Nu ska jag jobbaKram
    Ja det kan inte hänga på en eller två personer att tråden hålls vid liv, det är ju upp till alla här att försöka att hålla den vid liv..Jag har varit väldigt dålig med det ett tag..

En av anledningarna är att det varit sol och vår, då har jag varit ute..Sen som en del av er vet så fick ju Tindra eget rum, och då var vi tvugna att flytta om våra datorer, och det resulterade i att antingen fick vi ha bara internet, eller bara hemtelefon..Så när man skulle skriva på internet, då funkade inte hemtelen, och tvärtom..Det var ju väldigt jobbigt i och med att folk itne fick tag i oss då vi satt vid datorn..ETC..Men sambon har åtgärdat detta nu..Så nu kan i alla fall 1 av datorerna ha internet och hemtelen funkar..Vi har ju en varsin dator..Så när han ska sitta vid internet, då är jag utan internet..

Min sambo arbetar väldigt mycket nu, och väldigt udda tider..

ena dagen 7.30-11.30 andra dagen 04.15-14.30, 16.30-19.30 osv..
    Så när han kommer hem så vill han ibland sitta vid internet..såd et blir så lite man kan sitta här överhuvudtaget..Massa strul..Men sambon ska åtgärda det sista problemet..få båda datornerna att ha internet...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping