Thullan skrev 2007-03-16 14:48:11 följande:
Hej!Bara för det inte skrivs en massa här så har vi väl trevligt? Jag har som sagt ingen dator hemma, sen så är jag ute massor nu med Wilma o sen träffar jag er här inne när det är sång o fika o annat. Känns som tråden verka dö ut bara för att Miidori inte skriver en massa men ni som kan sitta här kan väl skriva mer istället? Tråden hänger ju inte på bara några personer utan alla som är här, vi här så pass många här så den inte ska dö ut eller?Hoppas många kommer till
Stadsparken.Nu ska jag jobbaKram
Ja det kan inte hänga på en eller två personer att tråden hålls vid liv, det är ju upp till alla här att försöka att hålla den vid liv..Jag har varit väldigt dålig med det ett tag..
En av anledningarna är att det varit sol och vår, då har jag varit ute..Sen som en del av er vet så fick ju Tindra eget rum, och då var vi tvugna att flytta om våra datorer, och det resulterade i att antingen fick vi ha bara internet, eller bara hemtelefon..Så när man skulle skriva på internet, då funkade inte hemtelen, och tvärtom..Det var ju väldigt jobbigt i och med att folk itne fick tag i oss då vi satt vid datorn..ETC..Men sambon har åtgärdat detta nu..Så nu kan i alla fall 1 av datorerna ha internet och hemtelen funkar..Vi har ju en varsin dator..Så när han ska sitta vid internet, då är jag utan internet..
Min sambo arbetar väldigt mycket nu, och väldigt udda tider..
ena dagen 7.30-11.30 andra dagen 04.15-14.30, 16.30-19.30 osv..
Så när han kommer hem så vill han ibland sitta vid internet..såd et blir så lite man kan sitta här överhuvudtaget..Massa strul..Men sambon ska åtgärda det sista problemet..få båda datornerna att ha internet...