• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81
    nikon bilder 325.jpg   Min prins bus med såklart!!!
  • Kramis Fia

Halloj alla igen...!!!

Har Ni haft en trevlig helg hittils??

KRAM

• Kramis Fia

Vad är det för adress om man ska in genom mobilen??? Hm...

• Kottten

Goddagens!!

Välkommen Isako!!!!!

Här e de snorigt värre nu Har nog en luftrörsinfektion oxå som sitter på stämbandet... Kraxar massor, o e sååå hängig o trött! Har ätit alvedon för att orka me barnen på förmiddagen. Men nu har ju tjejerna åkt till sin far o sambon e hemma igen o kan ta melvin. Skönt. Så nu ska han matas (Melvin alltså itne sambon ) sen ska ja ta en lång härlig dusch o efter försöka sova en stund!!!! Sen håller ja tummarna att det inte blir nåt mer, typ influensa. Den vill ja verkligen inte ha!!!!

Måste ju lägga in Melvinflinet här då...

Ha en trevlig kväll allihopa!!!

KRAMAR

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Thullan

Kramis Fia: Gå in på samma adress på mobilen som på datorn för att komma in på FL.

Fy fan vilket väder, är helt dygnsur men har bara gått typ 200 meter ändå.
    Nu slutar jag snart så jag får hämta lillan hos mormor. Längtar efter henne.
    Kram

• Springsteen

haha... JAG HAR KOMMIT PÅ VAD JAG GJORT FÖR FEL... Tack Midorii är ju mozillan som strulat.....
    Varken jag eller sambon tycker om hammarby men sonen är ju ganska söt
  • isako

Pärlan81

Tackar tackar! Glad

Guuud vad avis jag blir på era små gosingar.. *suck* Har fått tid den 4:e April.. Skall fasiken göra livet surt för CJ om han inte har något vettigt att komma med.. Typ  enny livmoder eller så.. Haha! 

• Springsteen

Tradera är farligt!!!!!!! Förvånad har råkat bjuda på en hel del scrap grejor!!!! usch o tvi för mig

• isako
    Springsteen skrev 2007-03-18 18:17:43 följande:
    Tradera är farligt!!!!!!! har råkat bjuda på en hel del scrap grejor!!!! usch o tvi för mig
    Usch känner igen det alltför väl..!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping