• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

KramisFia:Psykologen jobbar med familjeterapi och det behöver inte vara för att nån mår psykiskt dåligt, utan kan lika gärna vara att man ska komma närmare varandra och prata om hur man verkligen känner så att man hittar varandra i vardagen och att man får hjälp med som du tex beskriver att man sk ahjälpas åt mera.
    Kramis

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan

Tokfiorna: Lova att skrika lite åt mig oxå, älskar hockey verkligen och var med i klacken i många många år, var med när de vann mot brynäs uppe i gävle 1995....herregud vart tar tiden vägen
    Kramis

• Kesso

Kramis Fia: Jag håller med det Tintan skriver så tänkte jag också. Då förstår du säkert varför jag gav det tipset. Hoppas att det löser sig. Vad roligt att han endå vill bli pappa. KRAM

• Tintan

kesso: Ja vi gör det*ler*
    Kram på dig

• Kesso

TINTAN: Blev du erbjuden att ta blodprover på dem? Det skulle vara roligt för mig och syrran att få göra det och veta exat om vi är enäggs. Jag tror att det kostar ganska mycket att göra det. Har du hört något om det? KRAM PÅ ER

• Kesso

Vilket väder det är i dag. Hoppas det blir fint i morgon så man kommer ut. Det är ju tråkigt att sitta innen en hel dag.

• Tintan

Kesso: Håller med dig ena stunden sol, sen regn, och nu snö *suck*
    Nej man blir inte erbjuden utan får som sagt bekosta detta själva och jag tror det kostar runt 2000:- om jag inte minns fel, kan ha vart dyrare med.

Här har manhunnit städa hela lägenheten nu och fixat middag, så nu väntar vi bara på att gubben min ska komma hem med.

Kram

• Miidori

Testing
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Tintan

Miidori: Gud så söt hon är
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping