• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Ta det me miidori..hon lärde mig..jag e kass på datorerLedsen

• Thullan

Hej alla!
    Hoppas helgen varit bra? Min har bestått av jobb o sen varit hos mamma o haft det skönt. Nu sitter jag på jobbet o har rast.

• Kesso

Thullan: Helgen här har varit lugn. Min mor och far är här. Hoppas du har det bra på jobbet. KRAM

• Springsteen

Vi skulle ju gått en promenad nu idag men vågade inte med de här vädret.. himla mysko väder Så vi har varit hemma o ätit kladdkaka Mums... men får väl ställa mig o laga riktigt mat nu... täntke att de får bli kotletter idag.. riktig söndagsmat

Söta barn vi har Ska oxå köpa hörlurar till Wilmer så vi kan gå på Lasse i sommar...

• Miidori

Kesso: För att förklara lite snabbt! För att kunna kopiera in bilder i tråden så måste du för det första vara plus medlem. För det andra så funkar det bara när du använder internet explorer, för har man mozilla firefox så funkar det inte för mig i alla fall..Sen går du in i ditt galleri och trycker på den bilden du vill kopiera(så det kommer upp ett större fönster med kortet)Sen kan du göra på två sett!

1. När bilden är frame i fönstret så kan du trycka Ctrl och C, och sen går du in i forumet i den tråden där du vill att kortet ska hamna och trycker ctrl V, så ska kortet komma in där du skriver vanlig text så att säga.

2. När bilden är framme i fönstret så kan du högerklicka med musen på kortet, och ta kopiera, sen så går du in i det forumet/tråd du vill ha kortet i så trycker du högerklick och ta klistra in där du skriver all vanlig text.

Hoppas jag har förklarat någorlunda ;)

Hatad av få, älskad av många :)
  • Kesso

MIIDORI: Tack! ok, då förstår jag att det ej funkade för mig. Jag är ej plus medlem här. Är det bäst att vara det? KRAM

• Miidori

Kesso: Det finns ett par möjligheter när man är plusmedlem..Men kan tex göra så att inga gäster kan komma in och se din sida, man kan blocka personer, man kan göra så att dom i din adressbok tex kan se vissa saker på din sida..du kan ha hur många bilder som helst i ditt galleri, du kan sätta in bilder i själva forumet..Är en hel del förmåner med att vara plusmedlem..! Jag tycker det är klart bättre att vara plusmedlmem tycker jag..Det enda negativa är att det kostar! Men men!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Pärlan81
    Hej alla goa!

Nu är man hemkommen från Skåne, har vart skönt! Lite miljöombyte o så har det vart skoj med såklart!

Jisses vad ni skrivet mycket, försökte gå in på mobilen igår men det tog aslång tid så det fick bli när jag kom hem

Välkommen isak!

Har inte hängt med i allt men Miidori du får fylla i när du vill o känner för det !! Stor kram till dig!

Angående det som Kramis Fia går igenom så är många karlar sånna....tyvärr- Jag kämpar för ett jämställt hem o det funkar bra tycker jag. Jag klarar inte av när de inte gör nåt alls. Min pappa har alltid hjälpt min mamma o det har jag med mig. Men visst får man tjöööta ibland vMen vissa saker göra jag gärna själv för då blir det som jag vill. Sen tror jag som tintan skriver att en psykolog kan hjälpa till med sånt där, finns ju sånna på mvc som man kan prata med. Psykologi handlar ju inte enbart om depression, det är en del av mycket. Min mamma jobbar med sånt.

Tokfiorna; Så söt hon är!!! Miidoris o TIntans små prinsessor med!!!!

Vilket väder då, vi åkte igenom allt när vi körde hem. Sol, vind, blåst, regn, snö dimma fy vad det varierar.

Ska sätta in ett par kort jag med. Vi börjar med lillan som stolt sitter i sin gåstol

Kram på er!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping