• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

tradera ja.... har inte vågat gå in där på ett tag nu... livsfarligt!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Miidori

Tindra kämpar på!
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori

Tindra sitter nu =)
  • Springsteen

KOmmer du på onsdag KOttten??? Kan du inte ta med sjalen då????

• Miidori

ÅHHHH vad kul med en massa bilder!! MER MER MER!..Ni har så fina barn allihopa !!

Såå söööta!

• isako

Usch ja.. Om man bara hade haft vett att stanna när det blir för dyrt, nä då.. Jag blir "kär" i sakerna och bjuder på för villt...! *suck*

• Miidori

Jag är glad att jag inte är inne på tradera, skulle ju säkert shoppa upp alla mina slantar :P

• Miidori
    Kottten skrev 2007-03-18 17:04:13 följande:
    Goddagens!!Välkommen Isako!!!!!Här e de snorigt värre nu Har nog en luftrörsinfektion oxå som sitter på stämbandet... Kraxar massor, o e sååå hängig o trött! Har ätit alvedon för att orka me barnen på förmiddagen. Men nu har ju tjejerna åkt till sin far o sambon e hemma igen o kan ta melvin. Skönt. Så nu ska han matas (Melvin alltså itne sambon) sen ska ja ta en lång härlig dusch o efter försöka sova en stund!!!! Sen håller ja tummarna att det inte blir nåt mer, typ influensa. Den vill ja verkligen inte ha!!!!Måste ju lägga in Melvinflinet här då... Ha en trevlig kväll allihopa!!!KRAMARStolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
    Men stackare :/:/...Hoppas att det blir bättre för dig :/..Inte kul att vara sjuk :/...SÖÖÖT han är Melvin :)
  • Miidori
    Pärlan81 skrev 2007-03-18 16:41:37 följande:
       Min prins bus med såklart!!!
    Sååå söt och goo grabb du har!
  • Miidori
    Pärlan81 skrev 2007-03-18 16:36:41 följande:
    Hej alla goa! Nu är man hemkommen från Skåne, har vart skönt! Lite miljöombyte o så har det vart skoj med såklart!Jisses vad ni skrivet mycket, försökte gå in på mobilen igår men det tog aslång tid så det fick bli när jag kom hem Välkommen isak!Har inte hängt med i allt men Miidori du får fylla i när du vill o känner för det !! Stor kram till dig!Angående det som Kramis Fia går igenom så är många karlar sånna....tyvärr- Jag kämpar för ett jämställt hem o det funkar bra tycker jag. Jag klarar inte av när de inte gör nåt alls. Min pappa har alltid hjälpt min mamma o det har jag med mig. Men visst får man tjöööta ibland vMen vissa saker göra jag gärna själv för då blir det som jag vill. Sen tror jag som tintan skriver att en psykolog kan hjälpa till med sånt där, finns ju sånna på mvc som man kan prata med. Psykologi handlar ju inte enbart om depression, det är en del av mycket. Min mamma jobbar med sånt.Tokfiorna; Så söt hon är!!! Miidoris o TIntans små prinsessor med!!!!Vilket väder då, vi åkte igenom allt när vi körde hem. Sol, vind, blåst, regn, snö dimma fy vad det varierar.Ska sätta in ett par kort jag med. Vi börjar med lillan som stolt sitter i sin gåstolKram på er!!!
    Ah vad gott att komma iväg lite! Det behöver man nog göra med jämna mellanrum tror jag allt! Skönt att resan gick relativt bra hem i alla fall, trots detta väder..KRAMAR!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping