Pärlan81 skrev 2007-03-18 16:36:41 följande:
Hej alla goa! Nu är man hemkommen från Skåne, har vart skönt! Lite miljöombyte o så har det vart skoj med såklart!Jisses vad ni skrivet mycket, försökte gå in på mobilen igår men det tog aslång tid så det fick bli när jag kom hem Välkommen isak!Har inte hängt med i allt men Miidori du får fylla i när du vill o känner för det !! Stor kram till dig!Angående det som Kramis Fia går igenom så är många karlar sånna....tyvärr- Jag kämpar för ett jämställt hem o det funkar bra tycker jag. Jag klarar inte av när de inte gör nåt alls. Min pappa har alltid hjälpt min mamma o det har jag med mig. Men visst får man tjöööta ibland vMen vissa saker göra jag gärna själv för då blir det som jag vill. Sen tror jag som tintan skriver att en psykolog kan hjälpa till med sånt där, finns ju sånna på mvc som man kan prata med. Psykologi handlar ju inte enbart om depression, det är en del av mycket. Min mamma jobbar med sånt.Tokfiorna; Så söt hon är!!! Miidoris o TIntans små prinsessor med!!!!Vilket väder då, vi åkte igenom allt när vi körde hem. Sol, vind, blåst, regn, snö dimma fy vad det varierar.Ska sätta in ett par kort jag med. Vi börjar med lillan som stolt sitter i sin gåstolKram på er!!!
Ah vad gott att komma iväg lite! Det behöver man nog göra med jämna mellanrum tror jag allt! Skönt att resan gick relativt bra hem i alla fall, trots detta väder..KRAMAR!