• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • isako

Jag tror att oavsett HUR stor plånbok man har, eller inte har för den delen.. Kan man lätt shoppa slut på den inne på Tradera..

• Miidori
    Springsteen skrev 2007-03-18 18:10:58 följande:
    haha... JAG HAR KOMMIT PÅ VAD JAG GJORT FÖR FEL... Tack Midorii är ju mozillan som strulat..... Varken jag eller sambon tycker om hammarby men sonen är ju ganska söt
    Vilken tuffing i keps!!
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Kottten
    Springsteen: Om vi bara håller oss friska så kommer ja!!! Men ja väntar me att sätta upp mig på listan, e ju inte hundra pirr o vi har ju haft influensa här. O klart ja tar me sjalen om ja dyker upp!!!!!!!!!!

Miidori: tack! Tindra e ju urgullig hon me!!!! Dessa stooooora ögon hon har som verkar glittra massor!!!
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Miidori
    isako skrev 2007-03-18 18:49:03 följande:
    Jag tror att oavsett HUR stor plånbok man har, eller inte har för den delen.. Kan man lätt shoppa slut på den inne på Tradera..
    Tror jag också..Hört när en del av er berättat om era köp på tradera, både bra och mindre bra köp..Så tror helt klart att man kan tömma plånkan lätt :):)
  • Miidori
    Kottten skrev 2007-03-18 18:50:28 följande:
    Springsteen: Om vi bara håller oss friska så kommer ja!!! Men ja väntar me att sätta upp mig på listan, e ju inte hundra pirr o vi har ju haft influensa här. O klart ja tar me sjalen om ja dyker upp!!!!!!!!!!Miidori: tack! Tindra e ju urgullig hon me!!!! Dessa stooooora ögon hon har som verkar glittra massor!!!Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
    Ja då, det ordnar sig nog! Annars blir det ju fler tillfällen med fikor i alla fall! Så du kommer när du känner att du är bra/orkar!..Så vi får ju se hur det blir! *kramar*
  • Tintan

Michelle på kalas

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan

Emilia på kalas

• Tintan

Gud vad söta alla era barn är, finns ju inget vackrare att titta på...

Kram

• isako
    Miidori skrev 2007-03-18 18:51:16 följande:
    Tror jag också..Hört när en del av er berättat om era köp på tradera, både bra och mindre bra köp..Så tror helt klart att man kan tömma plånkan lätt :):) Hatad av få, älskad av många :)
    Japp japp! Ibland gör man riktiga.. bottenköp.. Men men.. Sånt är livet  :)
  • Kottten
    tintan: jisses vilka goa tjejer!!!!
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping