• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    började få ont i halsen när jag gick hem från fikat i dag o nu kan jag knappt svälja o fryser... kan man inte få vara lite frisk??? hoppas jag inte smittat nån...
  • isako

Tokfiorna
    Ahaa ok. Nää hon var snäll. Men det måste hon la va annars tjänar hon juh inga pengar haha!

Angeelica83
    Snygg vagn..
    Förlåt att jag frågar.. Var du på 1klass i förrgår?

• isako

Angeelica83

Japp japp.. Det var jag som stirrade.. *garv* Jag tyckte jag kände igen dig men kände inte direkt för att gå fram och fråga om du brukar vara inne på familjeliv.. Viste juh inte ens vad du hette.. haha

Springsteen..
    Skickar en bamse kram, hoppas att du kryar på dig!

• Angeelica83

hehe de förstår jagSkrattande behöver inte oroa dig jag såg ingen som stirrade hehe.. va mitt uppe i vagn provandet...

• isako

Angeelica..
    Haha det var ju skönt.. Var där för att fixa vår nya vagn. Den drog åt höger redan när vi fick den, men sen i förrgår när vi var på Ikea fick vi punka.. :)

• doyoumind

Kanonfin vagn..var tvungen att kika

• Miidori

Angelicca: Måååste gå in å kika på den nya vagnen!!

Tack alla för en jätte rolig fika!!hahaha!! Flamsigt värre från min sida ;P..

Hoppas att alla har det bra!
    KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Pärlan81

Hej hopp!

Låter lika trevlig som vanligt, kul att det är på fm nästa gång så jag kan hänga på.

Håller på att städa men tog en paus nu. Ska väl fortsätta snart igen.

Hoppas ni får en mysig dag alla!!!

Massa kraaaaamar

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping