• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Har oxå städat idag! Nice!

Gott att ha det fint till helgen :)

Hatad av få, älskad av många :)
  • isako

Hej hopp

Idag skulle jag åkt till Ljungarum för att gå på Mio, Jysk och lite annat men gubben snodde bilen.. Som vanligt..! Har ni hört någon som har eget taxibolag som sitter strandad hemma.. Japp det är jag det! haha
    Jag vill ha en egen bil! Ratt och fyra hjul duger bra. Bara den rullar. Det här är ju löjligt.. Kommer ingen vart!

Så jag och Isak skall gå till öppna förskolan istället , ta en fika och tjuvsnusa på alla små gosiga beisar.. :) Usch är så avis på er alla med små bebisar.. Vill oxå ha!

Nå ja. Kramisar på er allihopa!

• Kottten

Hej svejs!

Fortfarande feber!! När fanken ska de här ge sig????? Iofs e ja relativt pigg på dagarna men på nätterna... usch!!!! Nu bojkottar ja den här jäkla influensan!!!!!!!

Lät som en trevlig fika som vanligt! Kul för er, tråkigt för mig...

Nåt litet positivt i de hela e väl då att melvin sover jättebra på nätterna nu! Lägger honom runt 8-9 på kvällen o sen sover han till fem-halvsex!!! Helt otroligt!!! *lycklig*

Ha de gott allihopa!!!!!

KRAMAR

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Småbarnsliv
    Isako: Du är inte inne på att skaffa dig en bil?? Men om du hade velat hade vi ju kunnat åka ihop, hade ju bara behövt ha Isaks bilstol.. Kom i håg det nästa gång.. Jag finns här om det behövs...

Alla: Idag har vi äntligen hämtat bilen, Flört hoppas så att det nu kommer att funka så man inte får mer problem, men de är verkligen kundvänliga därinne & vi är såååå välkomna tillbaka när som helst.. För nu är det ju ett problem som har uppstått under garantin så de har skrivit in det så vi kan lämna in den när som helst som samma uppstår igen..

Annars knallar det på, kan inte fatta att jag går in i vecka 16 snart.. Sedan är det ju bara 3 veckor kvar till ULFörvånad... Tiden går superfort...
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Kottten
    Småbarnsliv: Oj va tiden går fort! Härligt!!! Nån liten bebismage som syns än?
  • Springsteen

oj..insåg att jag inte alls skrivit här idag Har typ inte gjort nåt idag halsen är tjoc kkänner mig slö men inte så slö att jag ska ligga i sängen.. De är det jobbigaste när man
    inte är helt pigg...

Många som ska på chokladmässan???? Ska bli så gott

• Kottten

chokladmässa??? var? när? ja e ju galen i chokald juh!!!!! Å andra sidan borde man kanske låta bli...

• Springsteen

kinnarps lördag 11-17 100:- de skulle sälja biljetter i dörren....

• Kottten

kanske en tripp till den stora staden på lördag då... fniss... Om man e frisk vill säga...

• Springsteen

mmm.. jag har ju ffa ont i halsen.. men vi har redan köpt biljetter o SKA DIT!!! tänkte först ta barnvakt nån timme när vi skulle dit... men han får följa med...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping